6 διαφορετικά push-ups που στοχεύουν σε διαφορετικές μυικές ομάδες!

By

Το πού θα βάλεις τα χέρια ή και τα πόδια σου όταν κάνεις push-ups παίζει πολύ μεγάλο ρόλο. Κάνοντας τις παραπάνω εναλλακτικές θα διαπιστώσεις πώς κάθε φορά θα γυμνάζεις και διαφορετική μυική ομάδα.

Δοκίμασε αυτές τις εναλλακτικές και εσύ!

Εναλλακτική 1: Βάλε τα πόδια σου σε ένα παγκάκι ή σε ένα τραπεζάκι αν είσαι στο σπίτι. Θέλεις να είναι λίγο πιο ψηλά από το κεφάλι σου. Έτσι δουλεύεις τους μύες στο στήθος σου.

Εναλλακτικη 2: Βάλε τα χέρια σου σε ένα παγκάκι ή σε ένα τραπεζάκι και δουλεύεις εκτός από το στήθος και τους κοιλιακούς σου.

Εναλλακτική 3: Φέρε τα χέρια και τις παλάμες σου όσο πιο κοντά γίνεται. Έτσι ενεργοποιείς τους μύες στο κέντρο του ατήθους σου και τους τρικέφαλούς σου.

Εναλλακτική 4: Ανοίγοντας περισσότερο από το ύψος των ώμων τα χέρια σου δουλεύεις τους εξωτερικούς μύες του στήθους και τους δικέφαλους.

Εναλλακτική 5: Αν βάλεις τα χέρια σου πιο κοντά στους γοφούς σου ενεργοποιείς το στήθος πιο πολύ από τους τρικέφαλους.

Εναλλακτική 6: Αν βάλεις τα χέρια σου πιο ψηλά, στο ύψος των ώμων αλλά πιο πάνω από αυτούς τότε ενεργοποιείς περισσότερο τους τρικέφαλους από ότι το στήθος.

You may also like

Follow @keepupgr

This error message is only visible to WordPress admins

Error: The account for needs to be reconnected.
Due to recent Instagram platform changes this Instagram account needs to be reconnected in order to continue updating. Reconnect on plugin Settings page

Hot News

post-image
Beauty Μυστικά Ομορφιάς

Τελείωσε το αγαπημένο σου κραγιόν; Φτιάξε μόνη σου ένα χωρίς να ξοδευτείς!

Υπάρχει ένας πολύ απλός τρόπος για να φτιάξεις το δικό σου κραγιόν και μάλιστα στην ακριβή απόχρωση που επιθυμείς....
Διαβάστε Περισσότερα