6 εύκολες ασκήσεις που μπορείς να κάνεις μαζί με το μωρό σου!

By

Είσαι νέα μαμά και δεν έχεις καθόλου χρόνο για άσκηση; Σε καταλαβαίνω! Πρέπει, όμως, να βρεις χρόνο γιατί η άσκηση πέρα από το σώμα σου θα φτιάξει και την διάθεσή σου και θα σε γεμίσει ενέργεια.

Δες παρακάτω 6 εύκολες ασκήσεις που μπορείς να κάνεις αγκαλιά με το μωρό σου και να γυμναστείς χωρίς να χρειαστεί να το αποχωριστείς.

Bicep Curl Kisses Πιάσε το μωρό από τις μασχάλες. Κράτα το μακριά από το σώμα σου σχηματίζοντας με τους αγκώνες σου γωνία 90 μοιρών. Έπειτα φέρ’το προς το μέρος σου και δωσ’του ένα φιλί. Φερ’το στην αρχική του θέση. Κάνε όσες επαναλήψεις μπορείς.

Crab Dips Κάθισε στο πάτωμα με το μωρό στην κοιλιά σου. Ακούμπα με τις πατούσες σου στο πάτωμα και με τις παλάμες σου. Κάνε βυθίσματα με το μωρό στην αγκαλιά σου. Με κάθε βύθισμα λύγιζε και τους αγκώνες σου. Κάνε όσες επαναλήψεις μπορείς.

Push up kisses Ξάπλωσε το μωρό σου στο πάτωμα και έλα σε θέση σανίδας από πάνω του. Κάνε πους απς από πάνω του. Κάθε φορά που το πλησιάζεις δίνε του και ένα φιλάκι.

Front Cuddle Lunge Με το μωρό στην αγκαλιά κάνε προβολές μια με το ένα και μια με το άλλο σου πόδι προς τα μπροστά.

Back Cuddle Lunge Κάνε την ίδια άσκηση αλλά με προβολές των ποδιών σου προς τα πίσω.

Deep Cuddle Squats Και τώρα ήρθε η ώρα για τα αγαπημένα σου squats. Κάνε βαθιά καθίσματα με ανοιχτά τα πόδια σου όσο περισσότερο γίνεται και το μωρό στην αγκαλιά σου.

You may also like

Follow @keepupgr

Hot News