6 κόλπα που θα σε κάνουν να πιέσεις τον εαυτό σου ακόμα και όταν γυμνάζεσαι μόνη σου!

By

Έχω προσπαθήσει πολλές φορές να γυμναστώ μόνη μου και δεν έχω καταφέρει ούτε μια να το κάνω όπως ακριβώς θα ήθελα. Να τα δώσω, δηλαδή, όλα. Αυτός είναι και ο λόγος που γυμνάζομαι σχεδόν πάντα με παρέα. Έψαξα και βρήκα, λοιπόν, μερικά κόλπα που μπορούν να βοηθήσουν όλες εσάς τις μοναχικές “αθλήτριες” να γυμνάζεστε μόνες σας, σωστά!

Βάλε πιο μικρούς στόχους

Το να έχεις ένα μεγάλο στόχο στο μυαλό σου είναι μια πολύ έξυπνη ιδέα. Όταν, όμως, προσπαθείς να ενθαρρύνεις τον εαυτό σου να τελειώσει αυτά τα αναθεματισμένα τα σετ, μπορεί να είναι πολύ πιο βοηθητικό να έχεις πιο μικρούς στόχους στο μυαλό σου. Σκέψου, για παράδειγμα: “Θα κάνω σπριντ μέχρι εκείνο το δέντρο” αντί για “Θέλω να σπάσω το προσωπικό μου ρεκόρ στο τρέξιμο”. Έτσι δεν κινδυνεύεις να αισθανθείς κουρασμένη πριν καν ξεκινήσεις.

Κοίτα μπροστά σου

Κυριολεκτικά! Μια έρευνα που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Motivation and Emotion λέει πως οι συμμετέχοντες που ήταν συγκεντρωμένοι σε έναν συγκεκριμένο στόχο έτρεχαν πιο γρήγορα και αισθάνονταν λιγότερο κουρασμένοι. Επομένως, αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να κοιτάς πάντα μόνο το στόχο σου και τίποτα άλλο. Αν ο στόχος σου είναι να τρέξεις μέχρι “εκείνο το δέντρο”, τότε κοίτα μόνο το δέντρο!

Βρες ένα Mantra

Τα Mantras δουλεύουν και βοηθάνε πάρα πολύ. Σκέψου μια φράση που μπορεί να σε βοηθήσει και λέγε το συνέχεια από μέσα σου. Φέρνε το στο μυαλό σου κάθε φορά που αισθάνεσαι ότι δεν μπορείς να συνεχίσεις.

kl_gymnastiki02

Χρησιμοποίησε τη μαγική λέξη

“Αργότερα”. Έρευνα στο Journal of Personality and Social Psychology έχει δείξει πως οι άνθρωποι που έλεγαν πως θα ενδώσουν σε κάτι στο μέλλον, έβρισκαν πιο εύκολο να αντισταθούν στον πειρασμό σήμερα. Επομένως, την επόμενη φορά που θα θελήσεις να σταματήσεις νωρίτερα κατά τη διάρκεια της προπόνησης πες στον εαυτό σου πως θα το κάνεις αργότερα χωρίς να διευκρινήσεις το πότε.

Χαλάρωσε λίγο

Αν πραγματικά δυσκολεύεσαι την ώρα της άσκησης, απλά χαλάρωσε λιγάκι. Δοκίμασε να κάνεις μικρά διαλειμματάκια ανάμεσα στις προπονήσεις σου και ολοκλήρωσέ τις με αυτόν τον τρόπο. Όσο περνάει ο καιρός θα κάνεις όλο και πιο μικρά διαλείμματα.

Μείνε σε ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα

Καλό είναι να έχεις κάποιο πλάνο στο μυαλό σου και να ακολουθείς αυτό και μόνο αυτό. Βρες κάποιο πρόγραμμα εκγύμνασης που σε εκφράζει και πιστεύεις πως θα σε βοηθήσει και ακολούθα το πιστά. Έτσι μόνο θα φτάσεις στο αποτέλεσμα που επιθυμείς.

You may also like

Follow @keepupgr

Hot News

post-image
Home Style

Jessica Alba: Η επιχείρησή της αξίζει 1 δις δολάρια και εκείνη μας ξεναγεί στο νέο της σπιτικό μαζί με τα 3 παιδιά της!

Πώς μεταπηδάς από την μεγάλη οθόνη του Hollywood στα εξώφυλλα του Forbes με τον τίτλο “Η πιο πλούσια αυτοδημιούργητη...
Διαβάστε Περισσότερα
post-image
ΔΙΑΤΡΟΦΗ Συνταγές

Η πιο υγιεινή συνταγή για μπριάμ και τι πρέπει να προσέξετε στο μαγείρεμά του!

Αυτή η σούπερ υγιεινή συνταγή για μπριάμ είναι άκρως καλοκαιρινή και μπορεί να φτιαχτεί με τα λαχανικά που αγαπάτε. ...
Διαβάστε Περισσότερα