6 Tabata Workouts που θα ανεβάσουν τους παλμούς σου και θα δυναμώσουν τους μύες σου!

By

Ένας από τους καλύτερους τρόπους να ανεβάσεις τους παλμούς σου, να δυναμώσεις τους μύες σου και να κάψεις λίπος σε λίγο χρόνο είναι το HIIT (High Intensity Interval Training).

Το tabata συγκεκριμένα είναι ένας τύπος HIIT που κατά πάσα πιθανότητα έχεις ακούσει. Είτε το έχεις ακούσει είτε όχι σου προτείνω να το δοκιμάσεις.

Τι ακριβώς είναι το tabata; Αποτελείτει από 20 δευτερόλεπτα υψηλής έντασης γυμναστική ακολουθούμενη από 10 δευτερόλεπτα ξεκούρασης… και όλο αυτό επί 8 φορές! Συνολικά θα σου πάρει 4 λεπτά για να ολοκληρώσεις ένα session.

Δεν ξέρεις από πού να ξεκινήσεις; Γι’αυτό είμαι εγώ εδώ. Δεν χρειάζεται να βγεις καν από το σπίτι σου. Δεν χρειάζεται να πληρώσεις καμιά συνδρομή στο γυμναστήριο. Το μόνο που πρέπει να κάνεις είναι να δεις τα παρακάτω video και να ξεκινήσεις.





You may also like

Hot News