7 ασκήσεις για να εξαφανίσεις την κυτταρίτιδα σε 2 εβδομάδες!

By

Δεν θέλει κόπο, θέλει τρόπο! Η κυτταρίτιδα είναι ένα πρόβλημα που ταλαιπωρεί πολλές γυναίκες στον κόσμο.

Ακόμα και οι γυναίκες που μπορεί να θεωρείς ότι έχουν το τέλειο σώμα, στην πραγματικότητα έχουν κυτταρίτιδα και νιώθουν άσχημα γι’αυτήν όπως νιώθεις κι εσύ.

Πέρα από το νερό που βοηθάει πολύ στην καταπολέμισή της, υπάρχουν και κάποιες ασκήσεις που μπορούν να σε βοηθήσουν να απαλλαγείς από αυτήν.

Plie squat Με τα πόδια ανοιχτά και τις μύτες να κοιτάνε προς τα έξω κάνε βαθιά καθίσματα. Κάντε 2 σετ των 10 επαναλήψεων.

Single leg hamstring bridge Ξάπλωσε ανάσκελα, λύγισε το ένα σου γόνατο και με το άλλο όρθιο σήκωνε πάνω-κάτω τη λεκάνη σου. Κάνε 2 σετ των 10 επαναλήψεων για το κάθε πόδι.

Romanian deadlift Από όρθια στάση και κρατώντας βαράκια στα χέρια κάντε απλά κάμψεις προς τα μπροστά. Κάνε 2 σετ των 10 επαναλήψεων.

Standing calf raise Από όρθια στάση απλά ανασηκώσου στις μύτες των ποδιών σου. Κάνε 2 σετ των 10 επαναλήψεων.

Single leg deadlift Κράτα δύο βαράκια στα χέρια. Από όρθια στάση σκύβε προς τα μπροστά σηκώνοντας το ένα σου πόδι προς τα πίσω. Κάνε 2 σετ των 10 επαναλήψεων.

Lateral leg raise Ξάπλωσε στο πλάι και σήκωνε το ένα σου πόδι προς τα πάνω. Κάνε 2 σετ των 10 επαναλήψεων και μετά γύρνα από την άλλη.

Bulgarian split squats Από όρθια στάση ακούμπα το ένα σου πόδι σε μια καρέκλα πίσω από σένα. Κάνε καθίσματα όπως είσαι. Κάνε 2 σετ των 10 επαναλήψεων και έπειτα κάνε το ίδιο με το άλλο πόδι.

You may also like

Hot News