Αυτές είναι οι καλύτερες ασκήσεις για φυσική ανόρθωση στήθους!

By

Όλοι έχουμε κάποια σημεία στο σώμα μας που θα θέλαμε να αλλάξουμε. Κατά πάσα πιθανότητα και εσύ αυτή τη στιγμή που διαβάζεις το συγκεκριμένο άρθρο έχεις 1-2 σημεία στο μυαλό σου.

Πολλές είναι οι γυναίκες που θα ήθελαν να έχουν ένα πιο στητό στήθος. Για να μην καταφύγεις στη βοήθεια του πλαστικού δες τι μπορείς να κάνεις μόνο σου στο σπίτι για να ανορθώσεις φυσικά το στήθος σου.

Δοκίμασε να κάνεις 4 φορές την εβδομάδα τις παρακάτω ασκήσεις για 10 λεπτά την ημέρα και θα δεις σύντομα τα αποτελέσματα στο στήθος σου.

Τι θα χρειαστείς:

  • ένα στρωματάκι γιόγκα
  • 2 βαράκια

Κάνε 20 επαναλήψεις για την κάθε άσκηση. Αν είσαι αρχάρια κάνε 1 γύρο, αν είσαι προχωρημένη μπορείς να κάνεις μέχρι και 5 γύρους.

Οι ασκήσεις που πρέπει να κάνεις είναι:

Push-ups

Chest press

Reverse fly

Chest fly

Pull-over

Around the world

Σημείωση: Όποια άσκηση γίνεται σε πάγκο γυμναστικής μπορεί να γίνει και στο πάτωμα.

You may also like

Hot News

post-image
FITNESS Workouts Κάψε θερμίδες

Super πρόγραμμα: Κάψε τρελά στο διάδρομο χωρίς πόνους στη μέση!

Λιώνεις στο διάδρομο; Το γυμναστήριο έχει γίνει το δεύτερο σπίτι σου, όμως δεν βλέπεις και μεγάλη διαφορά στην εμφάνισή...
Διαβάστε Περισσότερα