Αυτή είναι η άσκηση που μπορείς να κάνεις οπουδήποτε και γυμνάζει όλο το σώμα

By

Και το όνομα αυτής: mountain climbers. Η αλήθεια είναι ότι στην αρχή μπορεί να τρομάξεις όταν προσπαθήσεις να την εκτελέσεις. Αυτό οφείλεται στο ότι είναι μια άσκηση που ενεργοποιεί όλο το σώμα γεγονός που σημαίνει ότι είναι δύσκολη!

Μια άλλη ονομασία που πολλοί της δίνουν είναι ‘running planks’. Όπως και αν την βαφτίσουμε η ουσία παραμένει ότι, αν την εκτελέσεις σωστά, γυμνάζoνται πολλά και διαφορετικά μέρη του σώματος: γλουτοί, μηροί, ώμοι, κοιλιακοί, χωρίς να προσθέσουμε και το στοιχείο της καρδιοαναπνευστικής προπόνησης.

Ο personal trainer Mark Briant μας δίνει τα φώτα του για να εκτελέσουμε σωστά το mountain climber.

Καταρχάς πάρε τη θέση της σανίδας και πρόσεχε να μην ανασηκώνεις τους γλουτούς.

Παραμένοντας σε αυτή τη θέση φέρε το ένα πόδι λυγισμένο προς τα εμπρός ανάμεσα στους αγκώνες και πίσω στην αρχική θέση. Επαναλαμβάνεις με το άλλο πόδι.

Είτε κάνεις την κίνηση ελεγχόμενα εναλλάσσοντας τα δυο πόδια και προσέχοντας πάντα να μην ανασηκωθεί ο κορμός σου, είτε επιταχύνεις για να πετύχεις και καρδιοαναπνευστική προπόνηση. Προσέχεις ώστε οι ώμοι σου να είναι πάνω από τις παλάμες σου και κρατάς σφιχτή την κοιλιά σου συνέχεια.

Εάν είσαι αρχάρια ο Mark προτείνει να ξεκινήσεις με 10-15 mountain climbers στη σειρά. Εάν είσαι πιο προχωρημένη βάλε στόχο τα 25-30.

Αν νιώσεις πόνο ή οποιαδήποτε ενόχληση σταμάτα και συμβουλεύσου τον προπονητή ή τον γυμναστή σου ώστε να σου δείξει τη σωστή κίνηση.

Θέλεις να κάνεις ένα μινι πρόγραμμα; Κάνε το ακόλουθο πρόγραμμα τριών λεπτών.

5 push ups

10 mountain climbers

15 βαθιά καθίσματα (squats).

Κάνε όσους γύρους μπορείς σε τρία λεπτά.

 

 

You may also like

Follow @keepupgr

Hot News

post-image
ΔΙΑΤΡΟΦΗ Σωστή διατροφή

Η διάσημη ηθοποιός Vanessa Hudgens κάνει αυτή τη διατροφή και νιώθει πολύ πιο υγιής!

Αυτό που είναι ακόμα πιο ενδιαφέρον είναι πως δεν κάνει τη συγκεκριμένη διατροφή για να χάσει βάρος! Απλά για...
Διαβάστε Περισσότερα