Άλλαξε το σώμα σου με 15′ μόνο την ημέρα! Let’s Kettlebell…

By

Αν αγαπάτε τα βάρη και είστε πάντα με αλτήρες στο χέρι, μπορεί να ήρθε ο καιρός να δοκιμάσετε kettlebell. Γιατί; Γιατί πράγματι δουλεύουν τους μύες σας, διαφορετικά.

Οι αλτήρες έχουν σταθερό σχήμα σε αντίθεση με τα kettlebells που το φορτίο τους δεν είναι ομοιόμορφα κατανεμημένο. Καθώς εκτελείς ασκήσεις, πρέπει να στρατολογήσεις μικρότερους σταθεροποιητικούς μύες για να διατηρήσεις τη σωστή μορφή. Περισσότερη ενεργοποίηση των μυών σημαίνει περισσότερη δύναμη και σταθερότητα.

Σου ετοιμάσαμε μερικές ασκήσεις με kettlebell για να αλλάξεις το σώμα σου με 15′ την ημέρα μόνο. Θα δυναμώσεις, θα γραμμώσεις, θα φτιάξεις τη στάση του σώματός σου. Συμπληρώστε τρία set των κινήσεων στο Superset 1, στη συνέχεια τέσσερα σετ των κινήσεων στο Superset 2,  30 έως 90 δευτερόλεπτα παραμονή στη θέση. 

Superset 1:

Superset 2:

Άκουσε το σώμα σου, ξέρει να σε κατευθύνει! Παρέμεινε σταδιακά στη θέση! Την πρώτη εβδομάδα 30”, μετά 40” και συνέχισε προοδευτικά. Μην πιέζεις να καταφέρεις με την πρώτη φορά τον top χρόνο. Δεν είναι εύκολες οι ασκήσεις με kettlebell για αυτό και πρέπει να προετοιμάζεις το έδαφος.

Ποτέ μην ξεχνάς το ζέσταμα!

Καλή αρχή #keepupgirl

 

You may also like

Follow @keepupgr


This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram Access Token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.

Hot News

post-image
Aδυνάτισμα ΔΙΑΤΡΟΦΗ

“Κάνω διατροφή” και έχω επιθυμία για γλυκό! Πώς το λύνω;

Είναι το συναίσθημα που δημιουργείται σχεδόν αυτόματα αργά το βράδυ και μάλιστα σε περίεργες ώρες, που ξαφνικά έχετε μία...
Διαβάστε Περισσότερα
ΔΙΑΤΡΟΦΗ Σωστή διατροφή

Το Μενου της εβδομάδας (25/11-1/12): Τι να φας για βραδινό από Δευτέρα έως Κυριακή!

Για να μην αγχώνεσαι για το τι θα μαγειρέψεις κάθε μέρα, σου έχω παρακάτω ένα υγιεινο, θρεπτικο μενού για...
Διαβάστε Περισσότερα