Αν έχεις μόνο 3 λεπτά στη διάθεσή σου τότε έχεις χρόνο γι’αυτήν την προπόνηση!

By

Επειδή την δικαιολογία την έχεις εύκολη και είναι δεδομένο πως η έλλειψη χρόνου σε κάνει να λες ότι δεν προλαβαίνεις να γυμναστείς, σου έχω τη λύση και σε αυτό το “πρόβλημα”.

Για να κάνεις την παρακάτω άσκηση θα χρειαστείς έναν πάγκο γυμναστικής ή και μια καρέκλα ή και τον καναπέ του σαλονιού σου.

Κάνε όσες περισσότερες επαναλήψεις μπορείς μέσα σε 20 δευτερόλεπτα. Επανέλαβε για 3 γύρους.

Feet-Elevated Glute Bridge

Ξάπλωσε ανάσκελα μπροστά από την καρέκλα, τον πάγκο ή τον καναπέ σου. Βάλε πάνω τα πόδια σου έτσι ώστε τα γόνατά σου να σχηματίζουν ορθή γωνία. Ανασήκωσε τον κορμό σου και μείνε για μερικά δευτερόλεπτα. Κατέβα κάτω. Αυτό είναι μια επανάληψη. Κάνε όσες περισσότερες μπορείς σε 20 δευτερόλεπτα. Κάνε συνολικά 3 γύρους.

Pushup anf Inverted Shoulder Press

Ξεκίνα από τη στάση της σανίδας. Έλα στη στάση του σκύλου και κάνε ένα πους απ από τη στάση του σκύλου. Έπειτα επέστεψε στη στάση της σανίδας. Όλο αυτό είναι μια επανάληψη. Κάνε το ίδιο για 20 δευτερόλεπτα και 3 γύρους συνολικά.

You may also like

Follow @keepupgr

Hot News

post-image
LIVE WELL Travel

Ταξίδι φαγητού στη Ρώμη: Όλα τα παραδοσιακά φαγητά που πρέπει να δοκιμάσετε και πού θα τα φάτε!

Πάμε μαζί ένα όμορφο, λαχταριστό ταξίδι φαγητού στη Ρώμη! Για δύο πράγματα πάει κανείς στη Ρώμη… για τα αξιοθέατα...
Διαβάστε Περισσότερα