Αν έχεις μόνο 3 λεπτά στη διάθεσή σου τότε έχεις χρόνο γι’αυτήν την προπόνηση!

By

Επειδή την δικαιολογία την έχεις εύκολη και είναι δεδομένο πως η έλλειψη χρόνου σε κάνει να λες ότι δεν προλαβαίνεις να γυμναστείς, σου έχω τη λύση και σε αυτό το “πρόβλημα”.

Για να κάνεις την παρακάτω άσκηση θα χρειαστείς έναν πάγκο γυμναστικής ή και μια καρέκλα ή και τον καναπέ του σαλονιού σου.

Κάνε όσες περισσότερες επαναλήψεις μπορείς μέσα σε 20 δευτερόλεπτα. Επανέλαβε για 3 γύρους.

Feet-Elevated Glute Bridge

Ξάπλωσε ανάσκελα μπροστά από την καρέκλα, τον πάγκο ή τον καναπέ σου. Βάλε πάνω τα πόδια σου έτσι ώστε τα γόνατά σου να σχηματίζουν ορθή γωνία. Ανασήκωσε τον κορμό σου και μείνε για μερικά δευτερόλεπτα. Κατέβα κάτω. Αυτό είναι μια επανάληψη. Κάνε όσες περισσότερες μπορείς σε 20 δευτερόλεπτα. Κάνε συνολικά 3 γύρους.

Pushup anf Inverted Shoulder Press

Ξεκίνα από τη στάση της σανίδας. Έλα στη στάση του σκύλου και κάνε ένα πους απ από τη στάση του σκύλου. Έπειτα επέστεψε στη στάση της σανίδας. Όλο αυτό είναι μια επανάληψη. Κάνε το ίδιο για 20 δευτερόλεπτα και 3 γύρους συνολικά.

You may also like

Follow @keepupgr

Hot News

post-image
FITNESS Κάψε θερμίδες

Αν θέλεις δυνατούς και γυμνασμένους κοιλιακούς πρέπει να κάνεις αυτή την άσκηση!

Οι περισσότεροι άνθρωποι θέλουν γυμνασμένους κοιλιακούς απλά για ομορφιά αλλά το να έχεις έναν δυνατό κορμό είναι σημαντικό για...
Διαβάστε Περισσότερα
post-image
ΔΙΑΤΡΟΦΗ Σωστή διατροφή

Οι διατροφολόγοι λένε πως αυτό το φρούτο έχει πιο πολύ ζάχαρη και από μια Μars!

Δεν είναι όλα τα φρούτα γεμάτα ζάχαρη. Υπάρχουν, όμως, μερικά -δεν σας πάει ο νους- που αποτελούν διατροφικές βόμβες....
Διαβάστε Περισσότερα