Ασκήσεις στο σπίτι: Προπόνηση-Πυραμίδα για Superwomen!

By

Ηπροπόνηση-πυραμίδα για superwomen που θα βρεις παρακάτω είναι προπόνηση για όλο το σώμα.

Δεν θα χρειαστείς εξοπλισμό για να την κάνεις ενώ πρόκειται για ασκήσεις στο σπίτι ενδυνάμωσης αλλά και αερόβιες ασκήσεις.

Δες ακόμα –> Camila Coelho | Τι τρώει από το πρωί μέχρι το βράδυ και πώς γυμνάζεται

Στόχος της συγκεκριμένης προπόνησης είναι να κάψεις λίπος και να δυναμώσεις.

Διάρκεια: Προσπάθησε να τελειώσεις όλη την προπόνηση όσο πιο γρήγορα γίνεται. Ξεκουράσου όσο πιο λίγο γίνεται ανάμεσα στα σετ.

Δες ακόμα –> Χάσε 7 κιλά σε 2 εβδομάδες|Κανόνες διατροφής και η προπόνησή σου

Προθέρμανση: Δεν ξεκινάμε ποτέ τη γυμναστική μας χωρίς να κάνουμε ένα μικρό ζέσταμα πριν. Δες παρακάτω ένα απλό γρήγορο ζέσταμα δύο λεπτών.

Ξεκίνα επαναλαμβάνοντας την κάθε άσκηση 15 φορές για τον πρώτο γύρο. Έπειτα κάνει όλες τις ασκήσεις 14 φορές και συνέχισε μειώνοντας κάθε φορά κατά 1. Συνολικά θα κάνεις δηλαδή 15 γύρους και σε κάθε γύρω θα κάνεις μια επανάληψη λιγότερη σε κάθε άσκηση.

Δες την κυρίως προπόνηση στο dearlife.gr.

 

You may also like

Hot News