Αυτές είναι οι καλύτερες ασκήσεις για φυσική ανόρθωση στήθους!

By

Όλοι έχουμε κάποια σημεία στο σώμα μας που θα θέλαμε να αλλάξουμε. Κατά πάσα πιθανότητα και εσύ αυτή τη στιγμή που διαβάζεις το συγκεκριμένο άρθρο έχεις 1-2 σημεία στο μυαλό σου.

Πολλές είναι οι γυναίκες που θα ήθελαν να έχουν ένα πιο στητό στήθος. Για να μην καταφύγεις στη βοήθεια του πλαστικού δες τι μπορείς να κάνεις μόνο σου στο σπίτι για να ανορθώσεις φυσικά το στήθος σου.

Δοκίμασε να κάνεις 4 φορές την εβδομάδα τις παρακάτω ασκήσεις για 10 λεπτά την ημέρα και θα δεις σύντομα τα αποτελέσματα στο στήθος σου.

Τι θα χρειαστείς:

  • ένα στρωματάκι γιόγκα
  • 2 βαράκια

Κάνε 20 επαναλήψεις για την κάθε άσκηση. Αν είσαι αρχάρια κάνε 1 γύρο, αν είσαι προχωρημένη μπορείς να κάνεις μέχρι και 5 γύρους.

Οι ασκήσεις που πρέπει να κάνεις είναι:

Push-ups

Chest press

Reverse fly

Chest fly

Pull-over

Around the world

Σημείωση: Όποια άσκηση γίνεται σε πάγκο γυμναστικής μπορεί να γίνει και στο πάτωμα.

You may also like

Follow @keepupgr


This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram Access Token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.

Hot News

post-image
Aδυνάτισμα ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Μπορώ να έχω cheat day όταν κάνω δίαιτα; Μετά από πόσες μέρες μπορώ να φάω ό,τι θέλω πριν συνεχίσω;

Δες τι απαντάει σε αυτήν την ερώτηση που απασχολεί πολλούς μια νέα έρευνα Πανεπιστημίου. Εσύ μπορεί να νομίζεις πως...
Διαβάστε Περισσότερα
post-image
LIVE WELL Σεξ & Σχέσεις

4 τρόποι να κάνεις καλύτερο σεξ το 2020, σύμφωνα με τους ειδικούς

Το Pure Romance, μία από τις παλαιότερες εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον χώρο της σεξουαλικής υγείας και της ερωτικής ζωής, διεξήγαγε...
Διαβάστε Περισσότερα