Αυτές είναι οι καλύτερες ασκήσεις που πρέπει να κάνεις για να δείχνεις τέλεια… γυμνή!

By

Το να είσαι δυνατή και υγιής είναι πολύ σημαντικό αλλά η αλήθεια είναι πως ο λόγος που οι περισσότεροι από εμάς γυμναζόμαστε είναι για να δείχνουμε όμορφοι.

Οι παρακάτω ασκήσεις δεν θα σε κάνουν “hot” μέσα σε μια νύχτα αλλά αν τις συνδυάσεις με μια σωστή διατροφή θα σε βοηθήσουν να δείξεις σύντομα όμορφη είτε είσαι ντυμένη είτε όχι.

Παρόλο που τα γονίδια παίζουν μεγάλο ρόλο στο πώς είναι το σώμα του κάθε ανθρώπου με τις κατάλληλες ασκήσεις και τη σωστή διατροφή μπορείς να κάνεις στην κυριολεξία θαύματα.

Κλασικά Squats Για τσουπωτά οπίσθια τα κλασικά καθίσματα είναι must. Τόνωσε τους γλουτούς σου κάνοντας όσο πιο πολλά squats μπορείς. Μπορείς να ξεκινήσεις αν είσαι αρχάρια από 20 squats την ημέρα και ανά 2 ημέρες να αυξάνεις τον αριθμό των squats.

Barbell Hip Thrusts Αυτή η άσκηση στοχεύει κατευθείαν στους γλουτούς σου και είναι η ιδανική άσκηση για να δείχνεις τέλεια στην κρεβατοκάμαρα.

Rope Pull Downs Το να γυμνάζεις το πάνω μέρος του σώματος είναι πολύ σημαντικό για την αυτοπεποίθησή σου εντός και εκτός κρεβατοκάμαρας.

Rear Deltoid Raises Δώσε σχήμα στους ώμους σου κάνοντας αυτή την άσκηση στο γυμναστήριο.

Push-Ups Τα κλασικά ή γυναικεία push-ups με τα γόνατα ακουμπισμένα στο έδαφος θα γυμνάσουν τέλεια το στήθος και τα χέρια σου. Μην τα αποφεύγεις.

You may also like

Follow @keepupgr


This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram Access Token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.

Hot News

post-image
Aδυνάτισμα ΔΙΑΤΡΟΦΗ

“Κάνω διατροφή” και έχω επιθυμία για γλυκό! Πώς το λύνω;

Είναι το συναίσθημα που δημιουργείται σχεδόν αυτόματα αργά το βράδυ και μάλιστα σε περίεργες ώρες, που ξαφνικά έχετε μία...
Διαβάστε Περισσότερα
ΔΙΑΤΡΟΦΗ Σωστή διατροφή

Το Μενου της εβδομάδας (25/11-1/12): Τι να φας για βραδινό από Δευτέρα έως Κυριακή!

Για να μην αγχώνεσαι για το τι θα μαγειρέψεις κάθε μέρα, σου έχω παρακάτω ένα υγιεινο, θρεπτικο μενού για...
Διαβάστε Περισσότερα