Αυτή η άσκηση γυμνάζει κοιλιακούς και οπίσθια ταυτόχρονα!

By

Και είναι και τέλεια για stretching!

Tο να έχεις γυμνασμένους γλουτούς δεν έχει να κάνει μόνο με την αισθητική και με το να δείχνουν όμορφα τα πόδια σου. Όταν έχεις δυναμώσει εκείνο το σημείο στο σώμα σου μειώνεται και ο πόνος που μπορεί να αισθάνεσαι χαμηλά στην πλάτη σου. Από την άλλη μεριά οι γυμνασμένοι κοιλιακοί βοηθούν στον να έχεις έναν δυνατό κορμό πράγμα που είναι επίσης πολύ σημαντικό.

Τι θα έλεγες να σου έδειχνα μια άσκηση που θα γυμνάζει ταυτόχρονα οπίσθια και κοιλιακούς;

Μια χορεύτρια από τη Νέα Υόρκη, η Megan Roup, μας λέει ότι μπορούμε να γυμνάζουμε ταυτόχρονα τις δύο μυικές ομάδες. Ποια είναι η λύση της; Knee pull to kick back.

Για να κάνεις κι εσύ τη συγκεκριμένη άσκηση πρέπει να ξεκινήσεις με τις παλάμες και τα γόνατα στο πάτωμα. Φέρε το δεξί σου γόνατο στο στήθος και έπειτα στη μύτη σου ενεργοποιώντας τον κορμό σου. Έπειτα τέντωσε την σπονδυλική σου στήλη και το πόδι σου πίσω πιέζοντας ταυτόχρονα τους γλουτούς σου. Όλο αυτό είναι μια επανάληψη.

Κάνε 25-35 επαναλήψεις απο τη μια μεριά και έπειτα κάνε το ίδιο από την άλλη μεριά.

You may also like

Follow @keepupgr

This error message is only visible to WordPress admins

Error: The account for needs to be reconnected.
Due to recent Instagram platform changes this Instagram account needs to be reconnected in order to continue updating. Reconnect on plugin Settings page

Hot News

post-image
News & Trends Υγεία

Η μοναδική τροφή που μπορεί να σου χαρίσει 20% πιο δυνατά οστά -Και δεν είναι το γάλα

Η υγεία των οστών είναι πολύ σημαντική για τους ανθρώπους κάθε ηλικίας και ιδίως για τους ηλικιωμένους. Γι΄ αυτό...
Διαβάστε Περισσότερα
post-image
ΔΙΑΤΡΟΦΗ Συνταγές

Σήμερα το βράδυ μπορείς να φας μακαρόνια από κολοκύθι και να μη νιώσεις καθόλου τύψεις!

Φαντάζομαι θα ξέρεις ότι μπορείς να φτιάξεις ζυμαρικά σχεδόν από κάθε λαχανικό και αυτό είναι και η τελευταία λέξη...
Διαβάστε Περισσότερα