Έχεις μόλις 10 λεπτά; Δες τι προπόνηση μπορείς να κάνεις!

By

Από το τίποτα κάτι είναι και τα 10 λεπτά. Αυτή είναι η λογική που πρέπει να ακολουθείς στο θέμα “άσκηση”. Ακόμα κι αν θεωρείς ότι δεν έχεις καθόλου χρόνο στη διάθεσή σου δεν γίνεται να μην έχεις έστω και 10 λεπτά.

Παρακάτω σου έχω ένα πρόγραμμα 10 λεπτών με ασκήσεις που θα βοηθήσουν στην συνολική τόνωση του σώματός σου.

Μπορείς να τις κάνεις είτε νωρίς το πρωί πριν φύγεις για τη δουλειά ή και αργά το βράδυ πριν κοιμηθείς. Η επιλογή είναι δική σου.

Σπάσε το push up στη μέση και κατέκτησε την κίνηση που σμιλεύει το σώμα

Ξεκίνα κάνοντας 25 squats (καθίσματα)

Συνέχισε με 30 push-ups

Κάνε 30 προβολές (15 με το κάθε πόδι)

Μείνε σε καθιστή στάση με την πλάτη σου να ακουμπάει στον τοίχο για 45 δευτερόλεπτα

Κάνε 50 jumping jacks

Κάνε 30 κοιλιακούς

Και τέλος, μείνε σε plank (σανίδα) για 45 δευτερόλεπτα

Αν έχεις λίγο παραπάνω χρόνο στη διάθεσή σου μπορείς να επαναλάβεις όλες τις ασκήσεις 1-2 φορές ακόμα.

You may also like

Follow @keepupgr


This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram Access Token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.

Hot News

post-image
LIVE WELL

Ένα μικρό διαμέρισμα μόλις 65 τμ που θα σου δώσει υπέροχες ιδέες διακόσμησης!

Βρίσκεται στο Σιάτλ και είναι πραγματικά υπέροχο. Οι ένοικοι αυτού του μικροσκοπικού θα έλεγα διαμερίσματος έχουν εκμεταλλευτεί κάθε σπιθαμή...
Διαβάστε Περισσότερα