Έφαγες πίτσα; Δες πόσο πρέπει να γυμναστείς για να την κάψεις!

By

Φάε την πίτσα σου χωρίς τύψεις. Μπορείς! Και αυτό είναι δεδομένο. Τι πρέπει, όμως, να προσέξεις μετά για να μην πάρεις γραμμάριο και για να την κάψεις; 

Για μένα, επειδή το έχω μελετήσει πολύ το θέμα, το μόνο πράγμα που πρέπει να κάνεις μετά από ένα cheat day γεμάτο πίτσες, αναψυκτικά και γλυκά είναι ένα. Να το “σώσεις” την επόμενη μέρα. Τι εννοώ με αυτό;

Μετά από μια παθιασμένη μέρα φαγητού και ποτού πρέπει να ακολουθήσει μια μέρα αποτοξίνωσης. Βγάλε την ημέρα σου με σαλάτες, φρέσκα φρούτα και χυμούς φυσικούς και δεν έχεις τίποτα να φοβηθείς και καθόλου τύψεις να νιώσεις. Με την αποτοξίνωση της επόμενης μέρας επαναφέρεις το σώμα σου σε τάξη.

Σε ό,τι αφορά τη γυμναστική που πρέπει να κάνεις για να κάψεις ένα παχυντικό φαγητό αυτή ποικίλει και πρέπει να έχει διαφορετική διάρκεια ανάλογα με το τι ήταν αυτό που έφαγες.

Όπως αναφέρεται σε άρθρο του BBC, που βασίζεται σε δημοσίευση στο «Journal of Epidemiology and Community Health» μια σήμανση στα τροφίμα, στην οποία θα αναγράφονταν οι θερμίδες αλλά και ο χρόνος άσκησης, που απαιτείται για να «καούν» θα μπορούσε να οδηγήσει ακόμη και σε μείωση των επιπέδων παχυσαρκίας.

Δες παρακάτω, ενδεικτικά πόσες θερμίδες έχουν κάποιες συγκεκριμένες “αμαρτίες” αλλά και τον χρόνο που χρειάζεται για να καούν.

Ένα μπολ δημητριακά (172 θερμίδες)
Τρέξιμο 16΄
Περπάτημα 31′

Ένα σακχαρούχο αναψυκτικό (138 θερμίδες)
Τρέξιμο 13′
Περπάτημα 26

Ένα μάφιν βατόμουρο (265 θερμίδες)
Τρέξιμο 25′
Περπάτημα 48′

Ένα πακέτο τσιπς (171 θερμίδες)
Τρέξιμο 16′
Περπάτημα 31′

Ένα σάντουιτς με κοτόπουλο και μπέικον (445 θερμίδες)
Τρέξιμο 42′
Περπάτημα 1 ώρα και 22′

Όσο για μια πίτσα; Αυτή για να καεί θέλει 4 ώρες περπάτημα από την μεριά σου.

You may also like

Follow @keepupgr

This error message is only visible to WordPress admins

Error: The account for needs to be reconnected.
Due to recent Instagram platform changes this Instagram account needs to be reconnected in order to continue updating. Reconnect on plugin Settings page

Hot News

post-image
ΔΙΑΤΡΟΦΗ Συνταγές

Ένα σούπερ πρωινό που θα σε κρατήσει χορτάτη μέχρι το μεσημέρι (+ θερμιδική αξία)

Αγαπώ πολύ το πρώτο γεύμα της ημέρας γιατί είναι το πρώτο πράγμα που σκέφτομαι με το που ξυπνάω κάθε...
Διαβάστε Περισσότερα