Είσαι έτοιμη να κάψεις το λίπος της κοιλιάς; Να τι πρέπει να κάνεις!

By

Και πάλι θα σου μιλήσω για το HIIT και μπορεί να με πεις και γραφική αλλά τι να κάνουμε που αυτό είναι το είδος άσκησης που θα σε βοηθήσει να κάψεις λίπος από την κοιλιά;

Eίναι γρήγορο, δεν διαρκεί πάνω από 30 λεπτά την ημέρα, μπορεί να γίνει εύκολα στο σπίτι και είναι πάρα πολύ αποτελεσματικό.

Αν το να κάψεις το λίπος από την κοιλιά είναι ο στόχος σου τότε πρέπει να ξέρεις καταρχάς πως δεν γίνεται να κάψεις λίπος μόνο από την κοιλιά. Θα πρέπει να χάσεις από όλο το σώμα σου… και από την κοιλιά.

Αυτό, όμως, που δεν πρέπει να σε αποθαρρύνει με τίποτα είναι τα αποτελέσματα που μπορεί να μην βλέπεις ακόμα κι αν καταβάλεις μεγάλη προσπάθεια. Να ξέρεις πως όταν δεν έχεις άλλο λίπος να κάψεις από το υπόλοιπο σώμα σου τότε είναι που θα αρχίσεις να καις περισσότερο από το σημείο που έχει το πιο πολύ λίπος…που είναι η περιοχή της κοιλιάς.

Με την HIIT στην ουσία καις θερμίδες μετά το τέλος της προπόνησης.

Εννοείται ότι καις θερμίδες και κατά τη διάρκεια της προπόνησης αλλά το καλό είναι ότι καις και μετά το τέλος της για όλο το υπόλοιπο της ημέρας.

Πώς ακριβώς συμβαίνει αυτό; Το σώμα σου μετά το τέλος της προπόνησης χρειάζεται περισσότερο οξυγόνο και έτσι το τραβάει από το περιβάλλον. Για να γίνει κάτι τέτοιο το σώμα σου καίει περισσότερες θερμίδες ακόμα και όταν πλέον δεν γυμνάζεται.

Έρευνες έχουν δείξει ότι το HIIT όντως βοηθάει πολύ στο κάψιμο λίπους και αυτό είναι ένα γεγονός αδιαμφισβήτητο. Πόσο συχνά, όμως, πρέπει να το κάνεις;

Mην το παρακάνεις επειδή σου είπα ότι θα κάψεις το λίπος από την κοιλιά και αρχίσεις να κάνεις HIIT έξι φορές την εβδομάδα. Οι ειδικοί διαφωνούν με αυτό. Αν δεν το έχεις ξανακάνει στο παρελθόν ξεκίνα συντηρητικά και δες τι μπορεί να αντέξει το σώμα σου. Έπειτα προχώρα στο να κάνεις HIIT 2-3 φορές την εβδομάδα με διάρκεια 20-30 λεπτά τη φορά.

Φυσικά και η διατροφή παίζει πολύ μεγάλο ρόλο στο κάψιμο του λίπους. Το πιο απλό πράγμα που πρέπει να κάνεις σε ό,τι αφορά τη διατροφή είναι να σταματήσεις να τρως κακούς υδατάνθρακες (όπως είναι το λευκό ψωμί, τα λευκά μακαρόνια και το λευκό ρύζι). Αντικατέστησέ τους με καλούς υδατάνθρακες που υπάρχουν στις γλυκοπατάτες, στο αναποφλοίωτο ρύζι και στο ψωμί ολικής άλεσης.

Τέλος, ένας άλλος κανόνας που πρέπει να τηρείς είναι να μην τρως υδατάνθρακες μετά το μεσημέρι.

Ξεκίνα με τα παραπάνω και πολύ σύντομα θα δεις το σώμα σου να μεταμορφώνεται και την κοιλιά σου να εξαφανίζεται.

You may also like

Follow @keepupgr

Hot News

post-image
ΔΙΑΤΡΟΦΗ Σωστή διατροφή

Υδατάνθρακες: Δες τι θα πάθεις αν τους κόψεις εντελώς!

Είναι πραγματικά επικίνδυνο και οι περισσότεροι άνθρωποι ζουν σε άγνοια. Μπορεί οι δίαιτες χωρίς υδατάνθρακα να είναι πολύ δημοφιλείς...
Διαβάστε Περισσότερα