Έκανα καθίσματα τοίχου κάθε μέρα για 2 εβδομάδες και ιδού τα αποτελέσματα!

By

Αληθινή ιστορία!

Αν κάθεσα όλη μέρα τότε κάτσε σε μια φανταστική καρέκλα ακουμπώντας την πλάτη σου στον τοίχο και γυμνάσουν κιόλας χωρίς ιδιαίτερο κόπο ακόμα κι αν δεν έχεις χρόνο στη διάθεσή σου για άσκηση.

Η καθιστική ζωή είναι ένα μεγάλο πρόβλημα που απασχολεί όλο και περισσότερους ανθρώπους στις μέρες μας. Έρευνες έχουν δείξει πως μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο να εμφανίσετε κατάθλιψη, διαβήτη αλλά και άλλα προβλήματα υγείας. Τι μπορείς να κάνεις, όμως, όταν δουλεύεις συνεχώς μποστά σε έναν υπολογιστή;

Βάλε τα καθίσματα τοίχου στη ζωή σου και δες την να αλλάζει.

Τι είναι το κάθισμα τοίχου;

To μόνο που έχεις να κάνεις είναι να ακουμπήσεις την πλάτη σου στον τοίχο και να χαμηλώσεις τον κορμό σου μέχρι οι μηροί σου να είναι παράλληλοι με το πάτωμα. Μείνε σε αυτή τη στάση για 1 ή 2 λεπτά αν μπορείς ή όσο μπορείς αν δεν συνηθίζεις να γυμνάζεσαι καθόλου.

Αυτή η άσκηση δυναμώνει πέρα από τα πόδια και τον κορμό με αποτέλεσμα ουσιαστικά να γυμνάζει σχεδόν όλο το σώμα χωρίς ουσιαστικά να κάνεις τίποτα.

Η συντάκτρια του womenshealthmag.com έκανε την συγκεκριμένη άσκηση καθημερινά για 2 εβδομάδες και αυτά είναι όλα όσα έμαθε.

1. Τα καθίσματα τοίχου γυμνάζουν όλο το κάτω μέρος του σώματός σου. Πρόκειται για μια ισομετρική άσκηση (που κάνεις χωρίς να κινείσαι) και δυναμώνει το σώμα σου όσο περισσότερο κάθεσαι σε αυτήν.

2. Η βαρεμάρα είναι αναπόφευκτη Το σίγουρο είναι ότι θα βαρεθείς να κάθεσαι έτσι χωρίς λόγο με την πλάτη στον τοίχο. Μπορείς να βλέπεις και τηλεόραση καθώς κάθεσαι για να περάσει πιο γρήγορα αυτό το δίλεπτο.

3. Αν προσθέσεις βαράκια θα δεις ακόμα μεγαλύτερα οφέλη. Μπορείς να ακουμπήσεις βαράκια πάνω στα πόδια σου για να κάνεις ακόμα πιο δύσκολη την άσκηση ή να τα κρατάς στα χέρια σου.

4. Μπορείς να κάνεις καθίσματα σε τοίχους παντού. Τοίχοι υπάρχουν παντού και αυτό σημαίνει πως μπορείς να κάνεις την συγκεκριμένη άσκηση όπου κι αν βρίσκεσαι.

You may also like

Hot News