ποδήλατο

Ένας trainer αποκαλύπτει αν με το ποδήλατο μπορείς να κάψεις το λίπος της κοιλιάς!

By

Είναι δύσκολο να κάψεις το λίπος από την περιοχή της κοιλιάς και έχεις δοκιμάσει τα πάντα για να τα καταφέρεις. Αλήθεια ή ψέμματα;

Όπως και να’χει, η αλήθεια είναι πως για να κάψεις το λίπος της κοιλιάς πρέπει να συνδυάσεις διατροφή και άσκηση.

Αν είσαι από αυτούς που αγαπούν πολύ το ποδήλατο (είτε σε εσωτερικό χώρο είτε έξω στη φύση) τότε σίγουρα θα έχεις αναρωτηθεί αν αυτό μπορεί να σε βοηθήσει να κάψεις το λίπος από την περιοχή της κοιλιάς.

Ο personal trainer και διατροφολόγος Jim White λέει σχετικά: “Το ποδήλατο είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να ασκηθείς και να κάψεις λίπος”. Αυτό που προτείνει, όμως, είναι να υιοθετήσεις μια LISS (χαμηλής έντασης προπόνηση) προσέγγιση της ποδηλασίας από ότι μια HIIT (υψηλής έντασης προπόνηση) προσέγγιση.

“Κάνοντας ποδήλατο πιο αργά και για περισσότερη ώρα θα σε βοηθήσει να κάψεις περισσότερες θερμίδες και επομένως περισσότερο λίπος”.

Αυτό που παίζει βέβαια πολύ σημαντικό ρόλο είναι αν γυμνάζεσαι σε εξωτερικό χώρο ή σε εσωτερικό. Αν γυμνάζεσαι σε εξωτερικό τότε μια χαμηλής έντασης προπόνηση διάρκειας 2 ωρών είναι ιδανική ενώ αν γυμνάζεσαι σε κλειστό χώρο μια υψηλής έντασης προπόνηση είναι πιο αποτελεσματική μιας και ολόκληρη η προπόνηση σε εσωτερικό χώρο δεν κρατάει πάνω από 45 λεπτά με 1 ώρα.

Επομένως το συμπέρασμα στο οποίο καταλήγει ο personal trainer είναι πως η ποδηλασία σίγουρα θα σε βοηθήσει να κάψεις λίπος αλλά το αν θα κάψεις λίπος από την περιοχή της κοιλιάς εξαρτάται από το σώμα σου.

You may also like

Follow @keepupgr

This error message is only visible to WordPress admins

Error: The account for needs to be reconnected.
Due to recent Instagram platform changes this Instagram account needs to be reconnected in order to continue updating. Reconnect on plugin Settings page

Hot News