Ετοιμάσου να κάψεις ΠΟΛΛΕΣ θερμίδες με αυτό το 20λεπτο πρόγραμμα γυμναστικής!

By

Μπορείς να το κάνεις στο σπίτι σου ή και όπου αλλού βρίσκεσαι. Αυτό σημαίνει πως δεν έχεις καμιά δικαιολογία να μην το κάνεις.

Δες πώς μπορείς μέσα σε 20 μόλις λεπτά να κάψεις πολλές θερμίδες και λίπος.

Το πρόγραμμα είναι το ακόλουθο!

High Knees (20 δευτερόλεπτα) Ξεκίνα από όρθια στάση και απλά λυγίζοντας μια το ένα γόνατο και μια το άλλο κάνεις πηδηματάκια ψηλά.

Ξεκούραση (10 δευτερόλεπτα)

Froggers (20 δευτερόλεπτα) Από τη στάση της σανίδας απλά πηδάς προς τα μπροστά με τα δυο σου πόδια όπως κάνει ο βάτραχος.

Ξεκούραση (10 δευτερόλεπτα)

Speed Skaters (20 δευτερόλεπτα)

Ξεκούραση (10 δευτερόλεπτα)

Plank Jack+Knee Tuck (20 δευτερόλεπτα)

Ξεκούραση (10 δευτερόλεπτα)

Tuck Jumps (20 δευτερόλεπτα) Εδώ απλά από όρθια στάση πηδάς και με τα δυο σου πόδια προς τα πάνω.

Ξεκούραση (10 δευτερόλεπτα)

Mountain Climbers (20 δευτερόλεπτα) Από τη στάση της σανίδας απλά σηκώνεις μια το ένα σου γόνατο προς το στήθος και μια το άλλο.

Ξεκούραση (10 δευτερόλεπτα)

Squat Jump Turns (20 δευτερόλεπτα) Από τη στάση του squat απλά κάνεις πηδήματα ψηλά.

Ξεκούραση (10 δευτερόλεπτα)

Burpees (20 δευτερόλεπτα)

Ξεκούραση (10 δευτερόλεπτα)

You may also like

Follow @keepupgr

Hot News

post-image
Aδυνάτισμα ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Η Leanna έχασε 15 κιλά μετά τη γέννηση του παιδιού της κάνοντας αυτό!

Κατάφερε να χάσει 15 κιλά κάνοντας γυμναστική 4 φορές την εβδομάδα και τρώγοντας πίτσα. Δες αναλυτικά τι έκανε… Μετά...
Διαβάστε Περισσότερα
post-image
FITNESS Κάψε θερμίδες

Ρωτήσαμε μια trainer πόσο συχνά πρέπει να περπατάς για να χάσεις βάρος και η απάντησή της θα σε εκπλήξει

Αν είσαι νέα στο θέμα “άσκηση” τότε είναι πολύ πιθανό να έχεις βάλει τουλάχιστον προς το παρόν μόνο το...
Διαβάστε Περισσότερα