Ετοιμάσου να κάψεις ΠΟΛΛΕΣ θερμίδες με αυτό το 20λεπτο πρόγραμμα γυμναστικής!

By

Μπορείς να το κάνεις στο σπίτι σου ή και όπου αλλού βρίσκεσαι. Αυτό σημαίνει πως δεν έχεις καμιά δικαιολογία να μην το κάνεις.

Δες πώς μπορείς μέσα σε 20 μόλις λεπτά να κάψεις πολλές θερμίδες και λίπος.

Το πρόγραμμα είναι το ακόλουθο!

High Knees (20 δευτερόλεπτα) Ξεκίνα από όρθια στάση και απλά λυγίζοντας μια το ένα γόνατο και μια το άλλο κάνεις πηδηματάκια ψηλά.

Ξεκούραση (10 δευτερόλεπτα)

Froggers (20 δευτερόλεπτα) Από τη στάση της σανίδας απλά πηδάς προς τα μπροστά με τα δυο σου πόδια όπως κάνει ο βάτραχος.

Ξεκούραση (10 δευτερόλεπτα)

Speed Skaters (20 δευτερόλεπτα)

Ξεκούραση (10 δευτερόλεπτα)

Plank Jack+Knee Tuck (20 δευτερόλεπτα)

Ξεκούραση (10 δευτερόλεπτα)

Tuck Jumps (20 δευτερόλεπτα) Εδώ απλά από όρθια στάση πηδάς και με τα δυο σου πόδια προς τα πάνω.

Ξεκούραση (10 δευτερόλεπτα)

Mountain Climbers (20 δευτερόλεπτα) Από τη στάση της σανίδας απλά σηκώνεις μια το ένα σου γόνατο προς το στήθος και μια το άλλο.

Ξεκούραση (10 δευτερόλεπτα)

Squat Jump Turns (20 δευτερόλεπτα) Από τη στάση του squat απλά κάνεις πηδήματα ψηλά.

Ξεκούραση (10 δευτερόλεπτα)

Burpees (20 δευτερόλεπτα)

Ξεκούραση (10 δευτερόλεπτα)

You may also like

Follow @keepupgr


This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram Access Token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.

Hot News

post-image
Aδυνάτισμα ΔΙΑΤΡΟΦΗ

“Κάνω διατροφή” και έχω επιθυμία για γλυκό! Πώς το λύνω;

Είναι το συναίσθημα που δημιουργείται σχεδόν αυτόματα αργά το βράδυ και μάλιστα σε περίεργες ώρες, που ξαφνικά έχετε μία...
Διαβάστε Περισσότερα
ΔΙΑΤΡΟΦΗ Σωστή διατροφή

Το Μενου της εβδομάδας (25/11-1/12): Τι να φας για βραδινό από Δευτέρα έως Κυριακή!

Για να μην αγχώνεσαι για το τι θα μαγειρέψεις κάθε μέρα, σου έχω παρακάτω ένα υγιεινο, θρεπτικο μενού για...
Διαβάστε Περισσότερα