Έτσι θα αποκτήσεις μύες στα πόδια σου με 5 κινήσεις!

By

Δεν υπάρχει ούτε μια γυναίκα στον κόσμο που να μην θέλει να έχει γραμμωμένα πόδια με μύες που διαγράφονται.

Για να καταφέρεις κάτι τέτοιο χρειάζεται δουλίτσα. Δεν θα σου πω ψέμματα ότι μπορείς να το καταφέρεις καθισμένη στον καναπέ σου και βλέποντας τηλεόραση.

Πάρε, λοιπόν, δύο βαράκια στα χέρια των 6-10 κιλών και μια καρέκλα και κάνε τις παρακάτω 5 ασκήσεις.

Κάθε άσκηση θα την κάνεις 12 φορές και θα ξεκουράζεσαι 1 λεπτό ανάμεσα σε κάθε άσκηση. Κάνε τις ασκήσεις σου 2 φορές την εβδομάδα και μάλιστα σε μέρες που δεν είναι συνεχόμενες.

Αν είσαι αρχάρια κάνε 3 γύρους και αν είσαι πιο προχωρημένη μπορείς να κάνεις 4 γύρους.

1η Άσκηση: Alternating Dumbbell Lunge

2η Άσκηση: Romanian Deadlifts

3η Άσκηση: Alternating Step Back Lunges

4η Άσκηση: Stationary Dumbbell Lunge Pulses

5η Άσκηση: Bulgarian Split Squat

You may also like

Follow @keepupgr

This error message is only visible to WordPress admins

Error: The account for needs to be reconnected.
Due to recent Instagram platform changes this Instagram account needs to be reconnected in order to continue updating. Reconnect on plugin Settings page

Hot News