Έτσι θα γυμνάσεις όλο το σώμα σου σε 15 λεπτά με 5 ασκήσεις!

By

Είναι δύσκολη η γυμναστική τους χειμερινούς μήνες γιατί και μόνο το να ζεσταθείς και να ζεστάνεις το σώμα σου πριν ξεκινήσεις θέλει χρόνο.

Παρόλα αυτά λίγη γυμναστική την ημέρα θα κάνει καλό και στο πνεύμα και στο σώμα σου. Θα σου δώσει ενέργεια, αυτοπεποίθηση και δυναμισμό.

Ο trainer Joe Wicks μας δίνει ένα πρόγραμμα άσκησης 15 λεπτών το οποίο σου προτείνει να κάνεις μια φορά την ημέρα για γρήγορα αποτελέσματα.

Με αυτό το πρόγραμμα θα κάψεις και λίπος και θα γυμναστείς ταυτόχρονα.

Κάνε την κάθε άσκηση για 20 δευτερόλεπτα και ξεκουράσου 40 δευτερόλεπτα πριν ξεκινήσεις την επόμενη άσκησή σου.

High Knee Ups Ξεκίνα από όρθια στάση. Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να πηδάς ανεβάζοντας μια το δεξί και μια το αριστερό σου γόνατο όσο πιο ψηλά μπορείς.

Halted Push Ups Ξεκίνα από τη στάση της σανίδας. Τα χέρια σου πρέπει να είναι στο ύψος των ώμων αλλά πιο έξω από αυτούς. Απλά λύγισε τους αγκώνες σου (όχι εντελώς) και μείνε για 5 δευτερόλεπτα. Έπειτα χαμήλωσε εντελώς μέχρι το στήθος σου να ακουμπάει το έδαφος και μείνε για άλλα 5 δευτερόλεπτα. Σήκω και πάλι στην αρχική σου στάση.

Tuck Jump Burpees Από όρθια στάση κάνε ένα κάθισμα ακουμπώντας τα χέρια σου στο έδαφος. Πήδα πίσω σε plank, κάνε ένα push-up και έπειτα πήδα στον αέρα φέροντας όσο γίνεται τα γόνατά σου στο στήθος.

Spinning Squat Jumps Kάνε από όρθια στάση ένα κάθισμα και όταν σηκώνεσαι πήδα στον αέρα και κάνε μια στροφή 180 μοιρών. Προσγειώσου σε κάθισμα. Συνέχισε έτσι.

Twisted Mountain Climbers Ξεκίνα από τη στάση του push-up με το σώμα σου σε ευθεία. Φέρε το δεξί σου πόδι όσο πιο κοντά γίνεται στον αριστερό σου ώμο. Επέστρεψε και κάνε το ίδιο από την άλλη μεριά. Συνέχισε πιο γρήγορα.

You may also like

Follow @keepupgr

Hot News

post-image
ΔΙΑΤΡΟΦΗ Συνταγές

Ομελέτα σε πήλινο: Το τέλειο βραδινό για τις ημέρες που δεν έχεις όρεξη για τίποτα!

Η ομελέτα είναι το ιδανικό πρωινό για να ξεκινήσεις την ημέρα σου γεμάτη ενέργεια αλλά και χορτάτη. Δες πώς...
Διαβάστε Περισσότερα