Έτσι θα κάψεις 500 θερμίδες σε 30 λεπτά!

By

Η προπόνηση που θα βρεις παρακάτω είναι αυτή που θα σε βοηθήσει να κάψεις 500 θερμίδες μέσα σε 30 μόλις λεπτά.

Δες τι ακριβώς πρέπει να κάνεις.

Σκοινάκι: Ξεκίνα κάνοντας 100 επαναλήψεις σκοινάκι είτε έχεις σκοινάκι είτε όχι.

High knees: Κάνε 75 επαναλήψεις σηκώνοντας γρήγορα μια το ένα σου γόνατο και μια το άλλο.

Squats: Κάνε 50 καθίσματα

Push ups: Συνέχισε με 25 push-ups.

Σκοινάκι: Κάνε πάλι 150 επαναλήψεις σκοινάκι.

Jumping Jacks: Από όρθια στάση χοροπήδα ανοιγοκλείνοντας χέρια και πόδια. Κάνε 75 επαναλήψεις.

Alternating lunges: Κάνε προβολές. Μια το ένα πόδι και μια το άλλο. Κάνε συνολικά 50 επαναλήψεις.

Sit ups: Από οριζόντια στάση σήκωνε την πλάτη σου τελειώς και επέστρεφε στη θέση σου. Αυτό είναι ένα sit up. Κάνε συνολικά 25 sit ups.

Σκοινάκι: Κάνε πάλι 200 επαναλήψεις σκοινάκι.

Butt kicks: Από όρθια στάση χοροπήδα φέρνοντας τις φτέρνες σου στα οπίσθιά σου εναλλάξ. Κάνε 50 επαναλήψεις.

Mountain climbers: Από τη στάση της σανίδας φέρνε μια το ένα σου γόνατο κοντά στο στήθος και μια το άλλο. Κάνε 50 επαναλήψεις.

Leg raises: Από οριζόντια στάση σήκωνε ταυτόχρονα τα δυο σου πόδια μέχρι να σχηματίσεις ορθή γωνία. Κάνε 50 επαναλήψεις συνολικά.

You may also like

Follow @keepupgr

This error message is only visible to WordPress admins

Error: The account for needs to be reconnected.
Due to recent Instagram platform changes this Instagram account needs to be reconnected in order to continue updating. Reconnect on plugin Settings page

Hot News

post-image
News & Trends Style

Πώς φοράνε το λευκό πουκάμισο οι Meghan Markle, Kate Middleton και Olivia Palermo και πού θα βρεις τα πιο ωραία πουκάμισα κάτω των 35 ευρώ!

Το λευκό πουκάμισο υπήρξε πάντα ένα αγαπημένο κομμάτι στην ντουλάπα μου. Το ίδιο φυσικά θα πείτε πολλές από εσάς...
Διαβάστε Περισσότερα