Έτσι θα κάψεις 500 θερμίδες σε 30 λεπτά!

By

Η προπόνηση που θα βρεις παρακάτω είναι αυτή που θα σε βοηθήσει να κάψεις 500 θερμίδες μέσα σε 30 μόλις λεπτά.

Δες τι ακριβώς πρέπει να κάνεις.

Σκοινάκι: Ξεκίνα κάνοντας 100 επαναλήψεις σκοινάκι είτε έχεις σκοινάκι είτε όχι.

High knees: Κάνε 75 επαναλήψεις σηκώνοντας γρήγορα μια το ένα σου γόνατο και μια το άλλο.

Squats: Κάνε 50 καθίσματα

Push ups: Συνέχισε με 25 push-ups.

Σκοινάκι: Κάνε πάλι 150 επαναλήψεις σκοινάκι.

Jumping Jacks: Από όρθια στάση χοροπήδα ανοιγοκλείνοντας χέρια και πόδια. Κάνε 75 επαναλήψεις.

Alternating lunges: Κάνε προβολές. Μια το ένα πόδι και μια το άλλο. Κάνε συνολικά 50 επαναλήψεις.

Sit ups: Από οριζόντια στάση σήκωνε την πλάτη σου τελειώς και επέστρεφε στη θέση σου. Αυτό είναι ένα sit up. Κάνε συνολικά 25 sit ups.

Σκοινάκι: Κάνε πάλι 200 επαναλήψεις σκοινάκι.

Butt kicks: Από όρθια στάση χοροπήδα φέρνοντας τις φτέρνες σου στα οπίσθιά σου εναλλάξ. Κάνε 50 επαναλήψεις.

Mountain climbers: Από τη στάση της σανίδας φέρνε μια το ένα σου γόνατο κοντά στο στήθος και μια το άλλο. Κάνε 50 επαναλήψεις.

Leg raises: Από οριζόντια στάση σήκωνε ταυτόχρονα τα δυο σου πόδια μέχρι να σχηματίσεις ορθή γωνία. Κάνε 50 επαναλήψεις συνολικά.

You may also like

Follow @keepupgr

Hot News