Έτσι θα σφίξεις τα οπίσθιά σου μέσα σε 7 μόλις ημέρες

By

Και μάλιστα χωρίς να χρειαστεί να κάνεις squats (καθίσματα)!

Αν θέλεις οπίσθια που βλέπουν στο Θεό τότε δεν έχεις παρά να τα γυμνάσεις με τέτοιο τρόπο που να φτάσεις στο σημείο να μην αντέχεις άλλο. Τα οπίσθια δεν γυμνάζονται εύκολα και αυτό είναι κάτι που πρέπει να ξέρεις.

Αν το θέλεις, όμως, πολύ δεν έχεις παρά να κάνεις το παρακάτω challenge των 7 ημερών επαναλαμβάνοντας τις 3 ασκήσεις που ακολουθούν.

1η άσκηση Εδώ το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να σηκώνεις το ένα σου πόδι σε ευθεία προς τα πίσω και μετά το άλλο.

2η άσκηση Από όρθια στάση φέρε το ένα σου πόδι πάνω από το άλλο και λύγιζε και τα δύο σου γόνατα.

3η άσκηση Από ανάσκελα βάλε τα χέρια σου πίσω από το κεφάλι σου. Ανασήκωσε την μέση σου και κλώτσα με το κάθε σου πόδι προς τα πάνω.

Την 1η μέρα κάνε 20 επαναλήψεις για την κάθε άσκηση. Τη 2η μέρα κάνε 25 επαναλήψεις, την 3η μέρα κάνε 30 επαναλήψεις. Την 4η μέρα κάνε 40 επαναλήψεις. Την πέμπτη μέρα κάνε 45 επαναλήψεις, την 6η μέρα 50 επαναλήψεις και την 7η μέρα 55 επαναλήψεις.

You may also like

Follow @keepupgr

This error message is only visible to WordPress admins

Error: The account for needs to be reconnected.
Due to recent Instagram platform changes this Instagram account needs to be reconnected in order to continue updating. Reconnect on plugin Settings page

Hot News