Έτσι θα κάνετε σωστά το σκούοτ

By

Το σκούοτ είναι η πιο στοχευμένη άσκηση για να γραμμώσετε μηρούς και γλουτούς. Δείτε παρακάτω πώς θα πετύχετε καλύτερα αποτελέσματα και θα προστατεύσετε τις αρθρώσεις.

Έχουμε και λέμε:

Σταθείτε όρθιες με το σώμα σε ίσια στάση και το στήθος προς τα έξω.

Τοποθετήστε τα πόδια στο άνοιγμα των ώμων και τα χέρια μπροστά για καλύτερη ισορροπία, τεντωμένα ή λυγισμένα.

Λυγίστε τα γόνατα σαν να προσπαθείτε να καθίσετε σε μια καρέκλα. Ο κορμός γέρνει ελαφρώς προς τα εμπρός, η πλάτη παραμένει τεντωμένη με το στήθος προς τα έξω.

Προσπαθείτε να κατεβείτε όσο πιο χαμηλά μπορείτε, με τους μηρούς να έρχονται σε παράλληλη θέση με το έδαφος. Φροντίζετε τα γόνατα να μη εξέχουν από τις μύτες των ποδιών.

Κάνετε όσες περισσότερες επαναλήψεις μπορείτε και προσπαθείτε όταν κατεβαίνετε προς τα κάτω να μείνετε σταθερές για κάποια δευτερόλεπτα.

Δείτε το βίντεο

 

You may also like

Hot News