Φτιάξε τα πιο “Καυτά” Οπίσθια με Αυτή την Άσκηση!

By

Aν θέλεις σφιχτά, καλοσχηματισμένα, με καμπύλες οπίσθια τότε πρέπει να δουλέψεις!

Για να σε βοηθήσω να δυναμώσεις του γλουτούς σου και να αποκτήσεις σύντομα σέξι οπίσθια σου έχω μια άσκηση τριών κινήσεων την οποία μπορείς να κάνεις όπου κι αν βρίσκεσαι. Αυτό σημαίνει πως δεν έχεις καμιά δικαιολογία για να μην την κάνεις.

Πριν ξεκινήσεις κάνε ένα καλό ζέσταμα με μερικά πηδηματάκια και επιτόπιο τρέξιμο. Μπορείς να κάνεις και λίγο σκοινάκι.

Αφού ζεσταθείς ξεκίνα κάνοντας την κάθε άσκηση με ενδιάμεση ξεκούραση που θα διαρκεί 90 δευτερόλεπτα. Κάνε 5 γύρους και ξεκουράσου κάνοντας στρέτσινγκ για 3 λεπτά.

Προβολές με περπάτημα (walking lunges): 24 επαναλήψεις

Step-ups: 20 επαναλήψεις

Γέφυρα με το σήκωμα ενός ποδιού: 12 επαναλήψεις για το κάθε πόδι

You may also like

Follow @keepupgr

Hot News

post-image
LIVE WELL Travel

Ταξίδι φαγητού στη Ρώμη: Όλα τα παραδοσιακά φαγητά που πρέπει να δοκιμάσετε και πού θα τα φάτε!

Πάμε μαζί ένα όμορφο, λαχταριστό ταξίδι φαγητού στη Ρώμη! Για δύο πράγματα πάει κανείς στη Ρώμη… για τα αξιοθέατα...
Διαβάστε Περισσότερα
post-image
LIVE WELL Mind & Soul News & Trends

Αυτό που ετοιμάζει η Μαρίνα Αμπράμοβιτς στη Σέριφο με έχει αφήσει άφωνη!

Πόσο εμπνευσμένο, “μπροστά” και ιδιαίτερο είναι αυτό που ετοιμάζει η Μαρίνα Αμπράμοβιτς στην αγαπημένη μου Σέριφο!!! Ξέρεις τι θα...
Διαβάστε Περισσότερα