Φτιάξε τα πιο “Καυτά” Οπίσθια με Αυτή την Άσκηση!

By

Aν θέλεις σφιχτά, καλοσχηματισμένα, με καμπύλες οπίσθια τότε πρέπει να δουλέψεις!

Για να σε βοηθήσω να δυναμώσεις του γλουτούς σου και να αποκτήσεις σύντομα σέξι οπίσθια σου έχω μια άσκηση τριών κινήσεων την οποία μπορείς να κάνεις όπου κι αν βρίσκεσαι. Αυτό σημαίνει πως δεν έχεις καμιά δικαιολογία για να μην την κάνεις.

Πριν ξεκινήσεις κάνε ένα καλό ζέσταμα με μερικά πηδηματάκια και επιτόπιο τρέξιμο. Μπορείς να κάνεις και λίγο σκοινάκι.

Αφού ζεσταθείς ξεκίνα κάνοντας την κάθε άσκηση με ενδιάμεση ξεκούραση που θα διαρκεί 90 δευτερόλεπτα. Κάνε 5 γύρους και ξεκουράσου κάνοντας στρέτσινγκ για 3 λεπτά.

Προβολές με περπάτημα (walking lunges): 24 επαναλήψεις

Step-ups: 20 επαναλήψεις

Γέφυρα με το σήκωμα ενός ποδιού: 12 επαναλήψεις για το κάθε πόδι

You may also like

Follow @keepupgr

Hot News

post-image
ΔΙΑΤΡΟΦΗ Συνταγές

Η συνταγή για μακαρονάδα της Halle Berry με το κορμί κόλαση είναι τέλεια για βραδινό!

Τον τελευταίο χρόνο η πανέμορφη ηθοποιός η οποία πλέον έχει μπει στη δεκαετία των 50 μοιράζεται περισσότερα με τους...
Διαβάστε Περισσότερα