Γραμμωμένα χέρια; Μόνο με μία άσκηση!

By

Γυμνασμένοι ώμοι, γραμμωμένα χέρια μόνο με μία άσκηση; Κι όμως!

Νιώθεις τα χέρια σου το αδύνατο σημείο σου;  Η διατροφή και η σωματική δομή παίζουν μεγάλο ρόλο στη μορφή των χεριών όμως η άσκηση είναι το κλειδί για να φαίνονται πιο σφιχτά.

Αλλά ποια άσκηση είναι η καλύτερη για να γραμμώσουν και να μειωθεί το λίπος;

Οι ερευνητές του Αμερικανικού Συμβουλίου Άσκησης εφάρμοσαν ηλεκτρομυογραφικά ηλεκτρόδια στα χέρια για να καταγράψουν τη μυϊκή δραστηριότητα σε πραγματικό χρόνο. Ανάμεσα σε πολλές ασκήσεις όπως κάμψεις δικεφάλων, κάμψεις τρικεφάλων, push ups μια άσκηση ήταν αυτή που προσέφερε το μεγαλύτερο κέρδος για δυνατά και γραμωμμένα χέρια.

Η σανίδα με τις παλάμες τοποθετημένες σε τρίγωνο και η παραμονή μας σε αυτή τη θέση είναι το καλύτερο workout. Κάθε μέρα προσπαθούμε να μείνουμε όλο και περισσότερο χρόνο για να αποκτήσουμε αντοχή και να τονωθούν τα χέρια μας.

 

Μένοντας αρχικά σε αυτή τη θέση μένουμε όσο μπορούμε και όσο δυναμώνουμε εκτελούμε push ups για καλύτερα αποτελέσματα.  Ένα ως τρία σετ από 8 έως 15 επαναλήψεις και αποχαιρετήστε τα αδύναμα και χαλαρά χέρια.

 

Ξεκίνα σήμερα και θα δεις τα χέρια σου να αλλάζουν…

 

 

 

You may also like

Follow @keepupgr


This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram Access Token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.

Hot News

post-image
ΔΙΑΤΡΟΦΗ Συνταγές

Μανιτάρια πλευρώτους με μουστάρδα και δεντρολίβανο!

Μια τέλεια, υγιεινή και εύκολη συνταγή με υψηλή πρωτεϊνική αξία! Μανιτάρια πλευρώτους με μουστάρδα και δεντρολίβανο, ένα πιάτο που...
Διαβάστε Περισσότερα
post-image
Beauty Περιποίηση

Λάδι καρύδας: Ο απόλυτος σύμμαχος ομορφιάς με περισσότερες από 80 χρήσεις!

Έχεις μάθει ότι το λάδι καρύδας χρησιμοποιείται μόνο στην μαγειρική; Κάνεις λάθος! Το λάδι καρύδας είναι ο σύμμαχος της...
Διαβάστε Περισσότερα