Γρήγορες ασκήσεις που θα σε βοηθήσουν να προλάβεις τους πονους σε αυχένα και πλάτη

By

Η καθιστική ζωή μπροστά σε έναν υπολογιστή είναι ο μεγαλύτερος εχθρός του αυχένα και της πλάτης.

Μπορεί να μην το καταλαβαίνεις στην αρχή αλλά όσο κάθεσαι, όσο ζεις μια καθιστική ζωή και κάνεις μια εξίσου καθιστική δουλειά τόσο πιο δύσκολο είναι να μην ζήσεις κάποια στιγμή στη ζωή σου έντονους πόνους στον αυχένα και στην πλάτη.

Από την άλλη μεριά όσο δεν έχεις χρόνο για άσκηση τόσο επιβαρύνεις την κατάσταση και θα καταλήξεις πολύ σύντομα -αν δεν το έχεις πάθει ήδη- με προβλήματα στη μέση, χαμηλά στην πλάτη και στον αυχένα.

Η κολύμβηση είναι από τις μορφές άσκησης που βοηθούν πολύ σε τέτοιου είδους προβλήματα. Αν μπορείς να την βάλεις στο εβδομαδιαίο σας πρόγραμμα χειμώνα-καλοκαίρι τότε θα κάνεις το καλύτερο δώρο στον οργανισμό σου.

Αν, όμως, ο χρόνος σου είναι περιορισμένος τότε μπορείς απλά να δοκιμάσεις τις παρακάτω ασκήσεις.

Δες 7 ασκήσεις για να ανακουφιστείς από τους πόνους της μέσης.

Για να ανακουφιστείς από τους πόνους στον αυχένα και τους ώμους κάνε τις παρακάτω ασκήσεις.

You may also like

Follow @keepupgr


This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram Access Token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.

Hot News