Γρήγορες ασκήσεις που θα σε βοηθήσουν να προλάβεις τους πονους σε αυχένα και πλάτη

By

Η καθιστική ζωή μπροστά σε έναν υπολογιστή είναι ο μεγαλύτερος εχθρός του αυχένα και της πλάτης.

Μπορεί να μην το καταλαβαίνεις στην αρχή αλλά όσο κάθεσαι, όσο ζεις μια καθιστική ζωή και κάνεις μια εξίσου καθιστική δουλειά τόσο πιο δύσκολο είναι να μην ζήσεις κάποια στιγμή στη ζωή σου έντονους πόνους στον αυχένα και στην πλάτη.

Από την άλλη μεριά όσο δεν έχεις χρόνο για άσκηση τόσο επιβαρύνεις την κατάσταση και θα καταλήξεις πολύ σύντομα -αν δεν το έχεις πάθει ήδη- με προβλήματα στη μέση, χαμηλά στην πλάτη και στον αυχένα.

Η κολύμβηση είναι από τις μορφές άσκησης που βοηθούν πολύ σε τέτοιου είδους προβλήματα. Αν μπορείς να την βάλεις στο εβδομαδιαίο σας πρόγραμμα χειμώνα-καλοκαίρι τότε θα κάνεις το καλύτερο δώρο στον οργανισμό σου.

Αν, όμως, ο χρόνος σου είναι περιορισμένος τότε μπορείς απλά να δοκιμάσεις τις παρακάτω ασκήσεις.

Δες 7 ασκήσεις για να ανακουφιστείς από τους πόνους της μέσης.

Για να ανακουφιστείς από τους πόνους στον αυχένα και τους ώμους κάνε τις παρακάτω ασκήσεις.

You may also like

Follow @keepupgr

Hot News

post-image
LIVE WELL Travel

Ταξίδι φαγητού στη Ρώμη: Όλα τα παραδοσιακά φαγητά που πρέπει να δοκιμάσετε και πού θα τα φάτε!

Πάμε μαζί ένα όμορφο, λαχταριστό ταξίδι φαγητού στη Ρώμη! Για δύο πράγματα πάει κανείς στη Ρώμη… για τα αξιοθέατα...
Διαβάστε Περισσότερα