Γρήγορες ασκήσεις που θα σε βοηθήσουν να προλάβεις τους πονους σε αυχένα και πλάτη

By

Η καθιστική ζωή μπροστά σε έναν υπολογιστή είναι ο μεγαλύτερος εχθρός του αυχένα και της πλάτης.

Μπορεί να μην το καταλαβαίνεις στην αρχή αλλά όσο κάθεσαι, όσο ζεις μια καθιστική ζωή και κάνεις μια εξίσου καθιστική δουλειά τόσο πιο δύσκολο είναι να μην ζήσεις κάποια στιγμή στη ζωή σου έντονους πόνους στον αυχένα και στην πλάτη.

Από την άλλη μεριά όσο δεν έχεις χρόνο για άσκηση τόσο επιβαρύνεις την κατάσταση και θα καταλήξεις πολύ σύντομα -αν δεν το έχεις πάθει ήδη- με προβλήματα στη μέση, χαμηλά στην πλάτη και στον αυχένα.

Η κολύμβηση είναι από τις μορφές άσκησης που βοηθούν πολύ σε τέτοιου είδους προβλήματα. Αν μπορείς να την βάλεις στο εβδομαδιαίο σας πρόγραμμα χειμώνα-καλοκαίρι τότε θα κάνεις το καλύτερο δώρο στον οργανισμό σου.

Αν, όμως, ο χρόνος σου είναι περιορισμένος τότε μπορείς απλά να δοκιμάσεις τις παρακάτω ασκήσεις.

Δες 7 ασκήσεις για να ανακουφιστείς από τους πόνους της μέσης.

Για να ανακουφιστείς από τους πόνους στον αυχένα και τους ώμους κάνε τις παρακάτω ασκήσεις.

You may also like

Follow @keepupgr

This error message is only visible to WordPress admins

Error: The account for needs to be reconnected.
Due to recent Instagram platform changes this Instagram account needs to be reconnected in order to continue updating. Reconnect on plugin Settings page

Hot News

post-image
Beauty Μυστικά Ομορφιάς

Eίσαι αρχάρια στο βάψιμο φρυδιών: Δες τα 5 βήματα που πρέπει να ακολουθήσεις για ombre βάψιμο

To να αποκτήσεις τέλεια σχηματισμένα και βαμμένα φρύδια δεν είναι εύκολη υπόθεση – ή τουλάχιστον αυτό πίστευα μέχρι πρόσφατα....
Διαβάστε Περισσότερα