H άσκηση που θα γυμνάσει οπίσθια, πόδια, χέρια, ώμους και πλάτη!

By

Δεν χρειάζεται να κάνεις εκατό ασκήσεις για να δεις αποτέλεσμα. Δεν χρειάζεται να γυμναστείς μια ώρα για να φτιάξει η ψυχολογία σου και να ασκήσεις λίγο το σώμα σου. 

Ό,τι κι αν κάνεις, όμως, είναι καλύτερο από το να μην κάνεις τίποτα. Ακόμα και 10 λεπτά γυμναστικής την ημέρα είναι καλύτερα από 0 λεπτά γυμναστικής την ημέρα.

Κάποτε ένας ψυχαναλυτής με είχε συμβουλέψει να μην είμαι ποτέ των άκρων. “Το ότι δεν έχεις μια ώρα χρόνο να κάνεις κάτι δεν σημαίνει ότι δεν μπορείς να κάνεις όσο προλαβαίνεις από αυτό σε όσο χρόνο έχεις”. Και είχε απόλυτο δίκιο.

Το ίδιο ισχύει και με την άσκηση και σου έχω πραγματικά μια από τις ασκήσεις που γυμνάζουν πολλές μυικές ομάδες ταυτόχρονα.

Το όνομα αυτής είναι cable pull through και μπορείς να την κάνεις και εσύ στο σπίτι με τη βοήθεια ενός kettlebell ή με ένα βαράκι. Δες πώς κάνει την άσκηση η Κατερίνα και καν’την με τον ίδιο ακριβώς τρόπο και εσύ απλά κρατώντας το βαράκι σου.

Αν είσαι αρχάρια πάρε ένα ελαφρύ βαράκι (κρίνε εσύ τι μπορείς να σηκώσεις) και κάνε 3 σετ των 10 επαναλήψεων. Δεν πειράζει να κάνεις διαλείμματα ενδιάμεσα. Σιγά-σιγά δεν θα χρειάζεσαι διάλειμμα.

Αυτή η άσκηση αρκεί και δεν θα σου πάρει πάνω από 10 λεπτά να την ολοκληρώσεις.

You may also like

Follow @keepupgr

This error message is only visible to WordPress admins

Error: The account for needs to be reconnected.
Due to recent Instagram platform changes this Instagram account needs to be reconnected in order to continue updating. Reconnect on plugin Settings page

Hot News

post-image
Aδυνάτισμα ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Μπορώ να έχω ελεύθερη μέρα όταν κάνω δίαιτα; Μετά από πόσες μέρες μπορώ να φάω ό,τι θέλω πριν συνεχίσω;

Δες τι απαντάει σε αυτήν την ερώτηση που απασχολεί πολλούς μια νέα έρευνα Πανεπιστημίου. Εσύ μπορεί να νομίζεις πως...
Διαβάστε Περισσότερα