Η HIIT προπόνηση των 20 λεπτών που θα σε βοηθήσει να χάσεις το λίπος της κοιλιάς!

By

Κάθε fitness personal trainer συμφωνούν σε 2 πράγματα σε ό,τι αφορά το κάψιμο του λίπους από την περιοχή της κοιλιάς: Άλλαξε τη διατροφή σου και άρχισε να τρως πιο υγιεινές τροφές και ξεκίνα να γυμνάζεσαι.

Εδώ θα σου μιλήσω για το θέμα της γυμναστικής και την προπόνηση που μπορεί να σε βοηθήσει να εξαφανίσεις το λίπος από την κοιλιά.

Δες τι πρέπει να κάνεις…

Κάνε την κάθε άσκηση για 40 δευτερόλεπτα και έπειτα ξεκουράσου για 20 δευτερόλεπτα ανάμεσα στις ασκήσεις. Μόλις τελειώσεις όλες τις ασκήσεις επανέλαβε για ακόμα μια φορά.

Οι ασκήσεις που πρέπει να κάνεις είναι οι εξής:

Σκοινάκι

Σανίδα με πηδηματάκια

Σκοινάκι

Καθίσματα στον αέρα

Σκοινάκι

Burpees

Σκοινάκι

Plank jacks

Σκοινάκι

V-ups

You may also like

Follow @keepupgr

Hot News

post-image
Aδυνάτισμα ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Η Leanna έχασε 15 κιλά μετά τη γέννηση του παιδιού της κάνοντας αυτό!

Κατάφερε να χάσει 15 κιλά κάνοντας γυμναστική 4 φορές την εβδομάδα και τρώγοντας πίτσα. Δες αναλυτικά τι έκανε… Μετά...
Διαβάστε Περισσότερα
post-image
FITNESS Κάψε θερμίδες

Ρωτήσαμε μια trainer πόσο συχνά πρέπει να περπατάς για να χάσεις βάρος και η απάντησή της θα σε εκπλήξει

Αν είσαι νέα στο θέμα “άσκηση” τότε είναι πολύ πιθανό να έχεις βάλει τουλάχιστον προς το παρόν μόνο το...
Διαβάστε Περισσότερα