Η HIIT προπόνηση των 20 λεπτών που θα σε βοηθήσει να χάσεις το λίπος της κοιλιάς!

By

Κάθε fitness personal trainer συμφωνούν σε 2 πράγματα σε ό,τι αφορά το κάψιμο του λίπους από την περιοχή της κοιλιάς: Άλλαξε τη διατροφή σου και άρχισε να τρως πιο υγιεινές τροφές και ξεκίνα να γυμνάζεσαι.

Εδώ θα σου μιλήσω για το θέμα της γυμναστικής και την προπόνηση που μπορεί να σε βοηθήσει να εξαφανίσεις το λίπος από την κοιλιά.

Δες τι πρέπει να κάνεις…

Κάνε την κάθε άσκηση για 40 δευτερόλεπτα και έπειτα ξεκουράσου για 20 δευτερόλεπτα ανάμεσα στις ασκήσεις. Μόλις τελειώσεις όλες τις ασκήσεις επανέλαβε για ακόμα μια φορά.

Οι ασκήσεις που πρέπει να κάνεις είναι οι εξής:

Σκοινάκι

Σανίδα με πηδηματάκια

Σκοινάκι

Καθίσματα στον αέρα

Σκοινάκι

Burpees

Σκοινάκι

Plank jacks

Σκοινάκι

V-ups

You may also like

Follow @keepupgr

Hot News

post-image
ΔΙΑΤΡΟΦΗ Συνταγές

Η πιο υγιεινή συνταγή για μπριάμ και τι πρέπει να προσέξετε στο μαγείρεμά του!

Αυτή η σούπερ υγιεινή συνταγή για μπριάμ είναι άκρως καλοκαιρινή και μπορεί να φτιαχτεί με τα λαχανικά που αγαπάτε. ...
Διαβάστε Περισσότερα