Η προπόνηση των 4 λεπτών που θα βάλει φωτιά στους κοιλιακούς σου!

By

Παρόλο που η κοιλιά χτίζεται στην κουζίνα (παίζει πολύ μεγάλο ρόλο το τι τρως), η γυμναστική είναι εξίσου σημαντική μιας και θα φέρει πιο γρήγορα τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Δεν χρειάζεται να κάνεις κοιλιακούς με τις ώρες. Το μυστικό για να έχουν αποτέλεσμα οι ασκήσεις που κάνεις για τη συγκεκριμένη περιοχή είναι να μην κάνεις διαλείμματα ανάμεσα στις ασκήσεις.

Έτσι αν έχεις για παράδειγμα να κάνεις 4 ασκήσεις φρόντιζε να τις κάνεις πέρνοντας απλά μια ανάσα με το που τελειώνεις την καθεμιά από αυτές.

Δες τι ακριβώς πρέπει να κάνεις για να γυμνάσεις τους κοιλιακούς σου σε μόλις 4 λεπτά.

Ζέσταμα

Σανίδα/Γόνατα στο στήθος – 30 με 45 δευτερόλεπτα

Η προπόνηση των 4 λεπτών

Εναλλάξ knee to chest – 5 επαναλήψεις

Extended leg pulses – 10 επαναλήψεις

Leg lifts/Hip tips – 20 επαναλήψεις

Bicycle crunches – 20 επαναλήψεις

Αν αντέχετε μπορείτε να κάνετε άλλον έναν γύρο των 4 λεπτών.

Δείτε παρακάτω πώς θα κάνετε την κάθε άσκηση.

Σανίδα/Γόνατα στο στήθος – 30 με 45 δευτερόλεπτα

Εναλλάξ knee to chest – 5 επαναλήψεις

Extended leg pulses – 10 επαναλήψεις

Leg lifts/Hip tips – 20 επαναλήψεις

Bicycle crunches – 20 επαναλήψεις

You may also like

Follow @keepupgr

Hot News

post-image
LIVE WELL Travel

Ταξίδι φαγητού στη Ρώμη: Όλα τα παραδοσιακά φαγητά που πρέπει να δοκιμάσετε και πού θα τα φάτε!

Πάμε μαζί ένα όμορφο, λαχταριστό ταξίδι φαγητού στη Ρώμη! Για δύο πράγματα πάει κανείς στη Ρώμη… για τα αξιοθέατα...
Διαβάστε Περισσότερα