Η σούπερ άσκηση που θα γυμνάσει τα οπίσθια και τον κορμό σου (Δεν θα χρειαστείς εξοπλισμό)!

By

Μπορεί να μην σου γεμίζει το μάτι με την πρώτη ματιά αλλά η αλήθεια είναι πως ο τοίχος σου μπορεί να σε βοηθήσει να δυναμώσεις τον κορμό σου και να ανορθώσεις τα οπίσθιά σου.

Πώς θα καταφέρεις κάτι τέτοιο; Δες παρακάτω τις ασκήσεις που μπορείς να κάνεις και μόλις τις κάνεις θέλουμε τα σχόλιά σου.

Χαμήλωσε τον κορμό σου στον τοίχο και στάσου σε στάση squat για 1 λεπτό και 30 δευτερόλεπτα

Ξεκουράσου για 30 δευτερόλεπτα

Κάνε το ίδιο για 1 λεπτό και 15 δευτερόλεπτα

Ξεκουράσου για 30 δευτερόλεπτα

Κάνε το ίδιο για 1 λεπτό

Ξεκουράσου για 30 δευτερόλεπτα

Κάνε το ίδιο για 45 δευτερόλεπτα

Ξεκουράσου για 30 δευτερόλεπτα

Κάνε το ίδιο για 30 δευτερόλεπτα

Ξεκουράσου για 30 δευτερόλεπτα

Κάνε το ίδιο για 45 δευτερόλεπτα

Ξεκουράσου για 30 δευτερόλεπτα

Κάνε το ίδιο για 1 λεπτό

Ξεκουράσου για 30 δευτερόλεπτα

Κάνε το ίδιο για 1 λεπτό και 15 δευτερόλεπτα

Ξεκουράσου για 30 δευτερόλεπτα

Κάνε το ίδιο για 1 λεπτό και 30 δευτερόλεπτα

Αν θέλεις να δυσκολέψεις κι άλλο τα πράγματα μπορείς χαμηλώνοντας να κρατάς και το ένα σου πόδι ίσιο παράλληλα προς το έδαφος. Έπειτα κάνε το ίδιο με το άλλο πόδι.

You may also like

Follow @keepupgr

This error message is only visible to WordPress admins

Error: The account for needs to be reconnected.
Due to recent Instagram platform changes this Instagram account needs to be reconnected in order to continue updating. Reconnect on plugin Settings page

Hot News

post-image
LIVE WELL

Αναβολισμός και καταβολισμός… εσύ ξέρεις τι είναι και τι ρόλο παίζουν στο χτίσιμο μυϊκού ιστού;

Η διαδικασία για να χτίσουμε μυϊκό ιστό είναι έτσι και αλλιώς μια αρκετά δύσκολη υπόθεση και απαιτεί σωστά μελετημένη...
Διαβάστε Περισσότερα
post-image
News & Trends Ζήσε Υγιεινά Υγεία

Λαχανικά: Μάθε πώς θα φυλακίσεις τη θρεπτική τους αξία!

Προσωπικά έχω αναρωτηθεί πολλές φορές τι θρεπτικά συστατικά έχουν τα λαχανικά που επεξεργάζομαι στο τηγάνι, την κατσαρόλα και το...
Διαβάστε Περισσότερα