yoga

Iyengar γιόγκα! Η νέα μόδα που ήλθε να αλλάξει τις γυμναστικές μας συνήθειες

By

Η Iyengar γιόγκα ήλθε για να μείνει… Σε πολλές χώρες είναι ιδιαίτερα διαδεδομένη, ωστόσο, στην Ελλάδα τώρα αρχίζει να κάνει δειλά δειλά τα βήματα της.

Πρόκειται για μία άσκηση που σε βοηθάει να αποκτήσεις ευλυγισία, δύναμη, αντοχή, βελτιώνει τη στάση του σώματός του και την ικανότητα συγκέντρωσης, ενώ παράλληλα ηρεμεί ο νους και προάγεται η ευεξία.

Οι διαφορές της από τις υπόλοιπες τεχνικές

1. Η τεχνική

Ένας δάσκαλος της Iyengar γιόγκα επενδύει στη σωστή ευθυγράμμιση του σώματος. Ο στόχος είναι το σώμα να λειτουργεί με αρμονικό και ορθό από ανατομικής πλευρά ώστε να γίνουν σωστά οι ασκήσεις χωρίς τραυματισμούς.

2. Η αλληλουχία των στάσεων

Ανάλογα με τη σειρά των στάσεων που ακολουθείται κάθε φορά, ενεργοποιούνται διαφορετικές πλευρές του νευρικού συστήματος με τα αντίστοιχα αποτελέσματα.

3. Η χρονική διάρκεια

Η διάρκεια παραμονής σε κάθε στάση της  γιόγκα επιμηκύνεται αισθητά στην Iyengar. Οι asanas, δηλαδή, δεν εκτελούνται γρήγορα ή μηχανικά.

4. Βοηθήματα

Γνωρίζοντας καλά πως κάθε σώμα είναι ξεχωριστό, πως κάθε άνθρωπος έχει διαφορετικά δυνατά και αδύνατα σημεία, η Iyengar κάνει χρήση βοηθημάτων (props), τα οποία υποστηρίζουν το σώμα ώστε να πάρει τη σωστή στάση.

Τα οφέλη της

Η γιόγκα βοηθάει στην καταπολέμηση του άγχους και συμβάλει στην προετοιμασία του σώματος για τοκετό. Επιπλέον επισπεύδει την ανάρρωση από τραυματισμούς, ωφελεί την υγεία και βελτιώνει τη φυσική κατάσταση.

H Iyengar στοχεύει στη σωστή ευθυγράμμιση του σώματος συμβάλλει στην περαιτέρω βελτίωση των, εδώ και αιώνες, γνωστών θεραπευτικών ιδιοτήτων της γιόγκα.

Η εξάσκηση της Iyengar γιόγκα υπό την επίβλεψη ενός κατάλληλα εκπαιδευμένου και έμπειρου δασκάλου οδηγεί στην ανακούφιση του πόνου και στη βελτίωση της στάσης του σώματος.

Iyengar yoga: Πάρτε μία γεύση στο βίντεο

You may also like

Follow @keepupgr

Hot News

post-image
FITNESS Κάψε θερμίδες

Γρήγορες ασκήσεις που θα σε βοηθήσουν να προλάβεις τους πονους σε αυχένα και πλάτη

Η καθιστική ζωή μπροστά σε έναν υπολογιστή είναι ο μεγαλύτερος εχθρός του αυχένα και της πλάτης. Μπορεί να μην...
Διαβάστε Περισσότερα