Γυμναστική στο σπίτι: Κάψε 500 θερμίδες γρήγορα!

By

Δεν χρειάζεται να πας γυμναστήριο και φυσικά δεν χρειάζεται να έχεις personal trainer. Αν έχεις θέληση και πειθαρχία, τότε σου έχω το πρόγραμμα που θα σε βοηθήσει να κάψεις 500 θερμίδες και μάλιστα χωρίς να φύγεις καν από το σπίτι σου.

1. Όσες περισσότερες επαναλήψεις μπορείς για 20 λεπτά: 15 kettlebell swings, 10 mountain climbers για το κάθε πόδι, 5 thrusters (dumbbells or kettlebell)

keep_01

2. Όσες περισσότερες επαναλήψεις μπορείς για 8 λεπτά: 16 sumo deadlift high-pulls, 10 goblet squats, 8 burpees

keep_02

3. Όσες περισσότερες επαναλήψεις μπορείς για 20 λεπτά: 30 box jumps, 20 push presses, 30 burpees

keep_03

4. Όσες περισσότερες επαναλήψεις μπορείς για 5 λεπτά: 5 wall balls, 5 burpees

keep_04

keep_05

5. Όσες περισσότερες επαναλήψεις μπορείς για 30 λεπτά: ½ χιλιόμετρο τρέξιμο, 15 burpees, 15 pushups, 15 burpees, 15 sit-ups

keep_06

keep_07

You may also like

Follow @keepupgr


This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram Access Token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.

Hot News

post-image
LIVE WELL Σεξ & Σχέσεις

Έρευνα: Οι γυναίκες που κάνουν λιγότερο σεξ έχουν περισσότερες πιθανότητες πρόωρης εμμηνόπαυσης

Η συχνότητα του σεξ σχετίζεται με την εμφάνιση της εμμηνόπαυσης. Οι γυναίκες που κάνουν σεξ τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα...
Διαβάστε Περισσότερα