Γυμναστική στο σπίτι: Κάψε 500 θερμίδες γρήγορα!

By

Δεν χρειάζεται να πας γυμναστήριο και φυσικά δεν χρειάζεται να έχεις personal trainer. Αν έχεις θέληση και πειθαρχία, τότε σου έχω το πρόγραμμα που θα σε βοηθήσει να κάψεις 500 θερμίδες και μάλιστα χωρίς να φύγεις καν από το σπίτι σου.

1. Όσες περισσότερες επαναλήψεις μπορείς για 20 λεπτά: 15 kettlebell swings, 10 mountain climbers για το κάθε πόδι, 5 thrusters (dumbbells or kettlebell)

keep_01

2. Όσες περισσότερες επαναλήψεις μπορείς για 8 λεπτά: 16 sumo deadlift high-pulls, 10 goblet squats, 8 burpees

keep_02

3. Όσες περισσότερες επαναλήψεις μπορείς για 20 λεπτά: 30 box jumps, 20 push presses, 30 burpees

keep_03

4. Όσες περισσότερες επαναλήψεις μπορείς για 5 λεπτά: 5 wall balls, 5 burpees

keep_04

keep_05

5. Όσες περισσότερες επαναλήψεις μπορείς για 30 λεπτά: ½ χιλιόμετρο τρέξιμο, 15 burpees, 15 pushups, 15 burpees, 15 sit-ups

keep_06

keep_07

You may also like

Follow @keepupgr

This error message is only visible to WordPress admins

Error: The account for needs to be reconnected.
Due to recent Instagram platform changes this Instagram account needs to be reconnected in order to continue updating. Reconnect on plugin Settings page

Hot News

post-image
Style Style Tips

Τα πιο ωραία beach looks: Δες πού θα βρεις υπέροχα ρούχα και αξεσουάρ παραλίας για να αποκτήσεις φανταστικό στιλ αυτό το καλοκαίρι

Θυμάμαι πριν από πολλά χρόνια όταν πήγαινα στην παραλία έβλεπα γυναίκες που φορούσαν πιο απλά ρούχα στη θάλασσα και...
Διαβάστε Περισσότερα