Κάψε λίπος την ώρα που ετοιμάζεσαι για τη δουλειά με 4 πολύ απλές ασκήσεις!

By

Αυτές τις εύκολες ασκήσεις μπορείς να τις κάνεις ανά πάσα ώρα και στιγμή… την ώρα που φτιάχνεις τον καφέ σου, τρως το πρωινό σου ή πλένεις τα δόντια σου. Ο χρόνος που θα χρειαστεί να αφιερώσεις συνολικά είναι 2,5 λεπτά…

Άσκηση 1:

kl_askisi03

Στάσου όρθια και σήκωσε το ένα σου πόδι προς τα πίσω. Κράτα το ψηλά για 30 δευτερόλεπτα και έπειτα άλλαξε πόδι.

Άσκηση 2:

kl_askisi01

Ξεκίνα από όρθια στάση και πήγαινε το ένα σου πόδι προς τα πίσω κάνοντας μια προβολή. Γύρνα στην αρχική σου θέση και κάνε το ίδιο ακριβώς με το άλλο σου πόδι. Συνέχισε για 30 δευτερόλεπτα.

Άσκηση 3:

kl_askisi04

Ξεκίνα με τα πόδια ανοιχτά στο ύψος των ώμων και τις μύτες να κοιτάνε προς τα έξω. Κάνε ένα καλό κάθισμα και επέστρεψε στην αρχική σου θέση. Επανέλαβε για 30 δευτερόλεπτα.

Άσκηση 4:

kl_askisi02

Ξεκίνα και πάλι με τα πόδια ανοιχτά. Κάνε ένα κάθισμα όπως είσαι και με το που πας να σηκωθείς, σήκωσε και το ένα σου πόδι στο πλάι. Κάνε πάλι κάθισμα και σήκωσε τώρα το άλλο σου πόδι. Επανέλαβε για 30 δευτερόλεπτα.

You may also like

Follow @keepupgr

Hot News

post-image
ΔΙΑΤΡΟΦΗ Συνταγές

Η πιο υγιεινή συνταγή για μπριάμ και τι πρέπει να προσέξετε στο μαγείρεμά του!

Αυτή η σούπερ υγιεινή συνταγή για μπριάμ είναι άκρως καλοκαιρινή και μπορεί να φτιαχτεί με τα λαχανικά που αγαπάτε. ...
Διαβάστε Περισσότερα