Προπονήσου σαν boxer και κάψε απίστευτα πολλές θερμίδες!

By

Το boxing το παίζω στα δάχτυλα του ενός χεριού μιας και ο άντρας μου είναι personal trainer στο kick boxing. Αυτός είναι και ο λόγος που αποφάσισα να σου δείξω το παρακάτω πρόγραμμα το οποίο είμαι σίγουρη πως θα σε βοηθήσει να κάψεις άπειρες θερμίδες.

Δοκίμασέ το και θα με θυμηθείς.

Ξεκίνα κάνοντας ένα 10λεπτο ζέσταμα με το σκοινάκι σου. Αν δεν έχεις χώρο στο σπίτι σου για να κάνεις σκοινάκι μπορείς να κάνεις την κίνηση χωρίς στην ουσία να κρατάς σκοινάκι στα χέρια σου.

keep_01

Συνέχισε κάνοντας 3 σετ των 10-10 squats έχοντας τον κορμό σου ίσιο και τα χέρια σου ψηλά. Μπορείς αν θέλεις να κρατάς και το σκοινάκι πάνω από το κεφάλι σου.

keep_02

Προχώρα στα push-ups. Κάνε 4 σετ των 25 επαναλήψεων. Αν είσαι προχωρημένη μπορείς να κάνεις 12 σετ των 25 επαναλήψεων.

keep_03

Έπειτα κάνε την παρακάτω άσκηση με τον εξής τρόπο. Ξάπλωσε ανάσκελα στο έδαφος. Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να ενώνεις με τη γροθιά σου τη μύτη του αντίθετου ποδιού σου. Κάνε 4 σετ των 20 επαναλήψεων ή αν είσαι προχωρημένη κάνε 12 σετ των 20 επαναλήψεων.

keep_04

Ρίξε μερικές γροθιές. Κάνε 4 σετ των 10 επαναλήψεων ή αν είσαι προχωρημένη κάνε 12 σετ των 10 επαναλήψεων. 

keep_05

You may also like

Follow @keepupgr


This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram Access Token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.

Hot News

post-image
ΔΙΑΤΡΟΦΗ Σωστή διατροφή

Με αυτές τις τροφές θα ξεφουσκώσεις μέχρι αύριο

Τα ενοχλητικά πρηξίματα στην κοιλιά, πολλές φορές οφείλονται στο άγχος, τους κακούς διατροφικούς συνδυασμούς, αλλά και το lifestyle μας....
Διαβάστε Περισσότερα