keepup_trainer

Ένας διάσημος personal trainer αποκαλύπτει τα πιο απλά μυστικά για ένα τέλειο, υγιές σώμα!

By

Ο Russell Bateman είναι ένας από τους πιο διάσημους personal trainers στον κόσμο. Τα γυμναστήριά του είναι πάντα γεμάτα και γνωρίζει πολύ καλά τι πρέπει να κάνει μια γυναίκα για να αποκτήσει το σώμα των ονείρων της όντας ταυτόχρονα και υγιής. Διάβασε τις συμβουλές του και θα δεις πως ακολουθώντας τες θα αποκτήσεις την καλύτερη φόρμα που είχες ποτέ.

1. Μην πας σε ένα γυμναστήριο και ξοδέψεις μια ώρα κάνοντας μόνο βάρη. Οι ασκήσεις και ο τρόπος εκγύμνασής σου πρέπει να αλλάζει για να μπορείς να γυμνάζεις διαφορετικές ομάδες μυών στο σώμα σου. Επίσης είναι πολύ σημαντικό να μην βαριέσαι την ώρα της γυμναστικής. Πρέπει να μετατρέψεις αυτό το “καταναγκαστικό έργο” σε διασκέδαση.

kl_soma02

2. Δεν πρόκειται να αλλάξεις σωματικά και ψυχολογικά αν δεν πιέζεις τον εαυτό σου λίγο περισσότερο κάθε φορά. Προσπάθησε να ξεπερνάς τα όριά σου.

3. Να θυμάσαι πως οι πράξεις σου είναι αυτές που δείχνουν τις επιλογές σου. Αν θέλεις να νιώθεις τέλεια και να δείχνεις στα καλύτερά σου, τότε ίσως θα πρέπει να κόψεις κάποιες κακές συνήθειές σου και να δουλέψεις λίγο πιο σκληρά.

Δες επίσης πώς μπορείς να πετύχεις τα πάντα ό,τι κι αν γίνεται γύρω σου.

4. Μην κάνεις κάποιον να αισθάνεται άσχημα επειδή ήπιε έναν πράσινο χυμό και μην αφήσεις κάποιον να σε κάνει να αισθανθείς άσχημα επειδή έφαγες ένα κομμάτι γλυκό. Ό,τι σε κάνει χαρούμενη, αυτό είναι που έχει σημασία. Άνθρωπος είσαι και μπορείς να κάνεις καμιά ατασθαλία που και που.

kl_soma01

5. Μην υποτιμάς τον εαυτό σου και μην υπερτιμάς τους άλλους. Είσαι πιο δυνατή από όσο νομίζεις. Να θυμάσαι πως το 99% των πραγμάτων για τα οποία ανησυχείς είναι σενάρια που υπάρχουν μόνο στο κεφάλι σου. Ξύπνα, πάρε μια βαθιά ανάσα και νιώσε ευγνωμοσύνη που είσαι υγιής και ζωντανή.

6. Κάνε μια βόλτα μετά απο κάθε γεύμα σου. Ακόμα και 10-30 λεπτά αρκούν και μπορούν να βοηθήσουν να αυξηθεί η ικανότητα του σώματός σου να αντιμετωπίσει τα επίπεδα της γλυκόζης στον οργανισμό σου και να μειώσει τον κίνδυνο να εμφανίσεις διαβήτη.

Δες πώς να διώξεις τις ενοχές μετά από μια μέρα γεμάτη διατροφική αμαρτία!

7. Αποφάσισε ποιο θα είναι το πρωινό σου πριν πέσεις για ύπνο. Οι περισσότεροι άνθρωποι λένε πως φταίει το ότι δεν έχουν χρόνο που δεν τρώνε ένα καλό πρωινό. Φρόντισε να μην έχεις αυτή τη δικαιολογία. Αν βιάζεσαι πολύ δεν πειράζει καθόλου, σύμφωνα με τον Bateman, να φας ό,τι έχει απομείνει από το προηγούμενο βράδυ. Μια σαλάτα με λίγο κρέας, αυγά με τυρί και λίγο ψωμί ή και ένα σάντουιτς στο οποίο μπορείς να βάλεις ό,τι σου περίσσεψε από το προηγούμενο βράδυ είναι ό,τι πρέπει για ένα τέτοιο πρωινό.

kl_soma03

8. Παίρνε έναν υπνάκο όποτε μπορείς. Δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από το να κάνεις έναν 20λεπτο ύπνο όποτε μπορείς. Θα σου δώσει ενέργεια και θα σε βοηθήσει να συνεχίσεις για το υπόλοιπο της ημέρας.

9. Το καλύτερο σνακ για πριν την προπόνηση είναι λίγο λάδι καρύδας με 5-6 αμύγδαλα ενώ το καλύτερο γεύμα για μετά την προπόνηση είναι καθαρό κρέας ή ψάρι με πράσινα λαχανικά και κινόα.

Τέλος, αφού έδωσε τις συμβουλές του ανέφερε τι σημαίνει γι’αυτόν “τέλεια μέρα”.

Πρωινό σεξ και πρωινό γεύμα αποτελούμενο από σολoμό και αβοκάντο, λίγο διάβασμα, λίγη προπόνηση, ένα μασάζ και μερικές βαθιές ανάπνοές πριν τον ύπνο.

Και για εμάς κάπως έτσι θα ήταν μια τέλεια μέρα αλλά δυστυχώς κάπου πρέπει να χώσουμε και λίγη δουλειά.

You may also like

Follow @keepupgr

This error message is only visible to WordPress admins

Error: The account for needs to be reconnected.
Due to recent Instagram platform changes this Instagram account needs to be reconnected in order to continue updating. Reconnect on plugin Settings page

Hot News