Έτσι γυμνάζεται η Kendall Jenner και διατηρεί το τέλειο σώμα της!

By

Ο personal trainer της λέγεται Gunnar Peterson (όπως και των υπολοίπων αδερφών Kardashian) ενώ τον επισκέπτεται καθημερινά στο γυμναστήριό του στο Hollywood.

1. H προπόνηση που προτιμάει είναι η HIIT Cardio με την οποία γυμνάζει όλο της το σώμα. Κυρίως επικεντρώνεται στα πόδια, τα οπίσθια, το στήθος, τα χέρια και την κοιλιά.

kl_kendall

2. Η Kendall γυμνάζει τους κοιλιακούς της πετώντας την γνωστή medicine ball και κάνοντας planks.

3. Για απώλεια βάρους, όταν νιώθει ότι το χρειάζεται, πίνει ένα ειδικό τσάι και smoothies φτιαγμένα από σπανάκι, μήλο και φράουλες.

4. Για να καταλάβεις τι περίπου κάνει καθημερινά (εκτός από Σαββατοκύριακο) δες την προπόνηση μιας ημέρας..

  • Καθίσματα (squats) με βάρη στα χέρια (15 επαναλήψεις)
  • Προβολές του ενός ποδιού και μετά του άλλου (15 επαναλήψεις)
  • Προβολές του κάθε ποδιού προς τα πίσω και διαγώνια (15 επαναλήψεις)
  • Προβολές δεξιά και αριστερά (15 επαναλήψεις)
  • Ισορροπία με τη βοήθεια μιας μπάλας (15 επαναλήψεις)
  • Βαράκια (15 επαναλήψεις)
  • Κοιλιακοί (25 επαναλήψεις)
  • Πέταγμα μπάλας (25 επαναλήψεις)
  • Mountain climbers (για 60 δεύτερα)
  • Plank (για 90 δεύτερα)

Η Kendall επαναλαμβάνει όλες τις παραπάνω ασκήσεις 2-3 φορές.

5. Πέρα από όλα τα παραπάνω η Kendall τρέχει κιόλας στους λόφους του Hollywood ή στο διάδρομο του γυμναστηρίου της.

Η μουσική βοηθάει…

Η Kendall έχει δηλώσει στο παρελθόν πως τη βοηθάει πάρα πολύ και η μουσική στο να γυμναστεί και στο να κρατάει έναν ρυθμό. “Ακούω γενικά όλα τα τραγούδια του Kanye West, του Drake, της Katy Perry και της Rihanna.

You may also like

Follow @keepupgr

Hot News

post-image
Home Style

Jessica Alba: Η επιχείρησή της αξίζει 1 δις δολάρια και εκείνη μας ξεναγεί στο νέο της σπιτικό μαζί με τα 3 παιδιά της!

Πώς μεταπηδάς από την μεγάλη οθόνη του Hollywood στα εξώφυλλα του Forbes με τον τίτλο “Η πιο πλούσια αυτοδημιούργητη...
Διαβάστε Περισσότερα