Κοιλιά και χέρια: Οι ασκήσεις που θα σου φέρουν γρήγορα αποτελέσματα!

By

Φυσικά και πρέπει να κάνεις βάρη αν θέλεις να γυμνάσεις κοιλιά και χέρια. Μπορείς όμως να κάνεις και ασκήσεις χωρίς καθόλου εξοπλισμό απλά με το σώμα σου ως όργανο γυμναστικής.

Δες 6 ασκήσεις που θα σε βοηθήσουν πολύ.

Push-Up to Side Plank (10 επαναλήψεις)

Ξεκίνα από την στάση της σανίδας, κάνε ένα push-up και ίσιωσε τα χέρια σου. Σήκωσε το ένα σου χέρι ψηλά μαζί με τον κορμό σου. Επέστρεψε στην αρχική σου θέση και κάνε το ίδιο από την άλλη μεριά.

Seated Russian Twist (20 επαναλήψεις)

Κάτσε στο έδαφος με τα γόνατά σου λυγισμένα. Στρέψε τη μέση σου μαζί με τον κορμό σου δεξιά και μετά αριστερά. Αυτή είναι μια επανάληψη.

Side Elbow Plank With Pulse (20 επαναλήψεις)

Ξεκίνα με πλάγιο plank. Βάλε το ένα σου χέρι, αυτό που βρίσκεται από πάνω πίσω από το κεφάλι σου. Σήκωσε τους γοφούς σου προς τα πάνω και επέστρεψε στην αρχική σου θέση.

Pilates Scissor (20 επαναλήψεις)

Ξάπλωσε από ανάσκελα με τα δυο σου πόδια στον αέρα και το κεφάλι και τους ώμους σου στο έδαφος. Σήκωνε μια το ένα σου πόδι σε ευθεία έτσι ώστε να σχηματίζει ορθή γωνία με το άλλο σου πόδι και μετά σήκωνε το άλλο.

T-Cross Sit-up (10 επαναλήψεις)

Ξεκίνα από ανάσκελα με τα πόδια σου σε ευθεία και τα χέρια σου ανοιχτά έτσι ώστε να σχηματίζει ένα Τ με το σώμα σου. Με ελεγχόμενη κίνηση σήκωνε τον κορμό σου και πιάνε με το ένα σου χέρι το αντίθετο πόδι. Μείνε για λίγο και ξάπλωσε και πάλι.

Up-Down Plank (5 επαναλήψεις)

Ξεκίνα από full plank. Κατέβα στον έναν αγκώνα σου και μετά και στον άλλον. Από το elbow plank ανέβα και πάλι σε full plank.

You may also like

Hot News

post-image
ΔΙΑΤΡΟΦΗ Συνταγές

12 Πεντανόστιμες Συνταγές που Πρέπει να Φτιάξεις Αυτό το Φθινόπωρο!

Όταν ο καιρός κρυώνει ανυπομονούμε να μπούμε στην κουζίνα και να δοκιμάσουμε καινούργιες συνταγές με πεντανόστιμα φθινοπωρινά υλικά. Κάλεσε...
Διαβάστε Περισσότερα