Μάθε πώς να κάνεις τα πιο σωστά push-ups με αυτό το tip!

By

Είναι μια από τις πιο δύσκολες ασκήσεις που δεν είναι εύκολο κανείς να μάθε να κάνει σωστά.

Ως γυμνάστρια γνωρίζω ότι τα push-ups είναι από τις ασκήσεις που όλοι θέλουν να βάζουν στο πρόγραμμα καθώς φέρνει πολύ καλά αποτελέσματα στον κορμό, στην κοιλιά αλλά και στα χέρια.

Για να τελειοποιήσεις το push-up θέλει σωστή τεχνική την οποία θα σου μεταφέρω παρακάτω.

Για να φτάσεις στο σωστό σημείο θα πρέπει να έχεις γυμνάσει προηγουμένως χέρια και κορμό. Σε αυτό θα σε βοηθήσει η στάση της σανίδαας στην οποία καλό είναι να μάθεις να μένεις για 1-2 λεπτά πριν προχωρήσεις στα push-ups που είναι πιο απαιτητικά.

Δες βήμα-βήμα τι πρέπει να κάνεις.

Ξεκίνα από τη στάση της σανίδας και δύο τουβλάκια γιόγκα κάτω από το στήθος σου.

Πάρε μια εισπνοή και καθώς εκπνέεις λύγισε τους αγκώνες σου και χαμήλωσε το στήθος σου μέχρι τα τουβλάκια. Στην εισπνοή τέντωσε τους αγκώνες σου. Αυτό είναι μια επανάληψη.

Αν σε δυσκολεύει πολύ αυτός ο τρόπος απλά ακούμπα τα γόνατά σου στο έδαφος.

Κάνε δύο σετ των 10 επαναλήψεων.

Όσο προχωράς αφαίρεσε ένα τουβλάκι μέχρι να μην χρειάζεται πλέον τουβλάκια.

You may also like

Follow @keepupgr

Hot News

post-image
Aδυνάτισμα ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Η Leanna έχασε 15 κιλά μετά τη γέννηση του παιδιού της κάνοντας αυτό!

Κατάφερε να χάσει 15 κιλά κάνοντας γυμναστική 4 φορές την εβδομάδα και τρώγοντας πίτσα. Δες αναλυτικά τι έκανε… Μετά...
Διαβάστε Περισσότερα
post-image
FITNESS Κάψε θερμίδες

Ρωτήσαμε μια trainer πόσο συχνά πρέπει να περπατάς για να χάσεις βάρος και η απάντησή της θα σε εκπλήξει

Αν είσαι νέα στο θέμα “άσκηση” τότε είναι πολύ πιθανό να έχεις βάλει τουλάχιστον προς το παρόν μόνο το...
Διαβάστε Περισσότερα