Με αυτή τη 5λεπτη προπόνηση τα πόδια σου θα πάρουν φωτιά!

By

Το μόνο που χρειάζεσαι είναι ένα λάστιχο και 5 λεπτά. Όλα τα άλλα άφησέ τα σε μένα.

Οι παρακάτω ασκήσεις θα βάλουν φωτιά στα πόδια και τα οπίσθιά σου. Και με τόσο καθιστική ζωή τον τελευταίο καιρό τις χρειάζεσαι πιο πολύ από ποτέ.

Donkey Kicks

Στερέωσε το λάστιχο από τη μια μεριά στο γόνατό σου και πέρνα το άνοιγμά του στο πόδι που έχεις σκοπό να σηκώσεις προς τα πίσω. Κάνε την άσκηση για 30 δευτερόλεπτα και άλλαξε πόδι.

Fire Hydrant

Βάλε με τον ίδιο τρόπο το λάστιχο και κάνε ανοίγματα με το ένα πόδι στο πλάι. Κάνε την άσκηση για 30 δευτερόλεπτα και έπειτα άλλαξε πόδι.

Fire Hydrant Extension

Με αυτήν την άσκηση απλά φέρνεις λυγισμένο το πόδι στο πλάι και έπειτα το τεντώνεις. Κάνε την άσκηση για 30 δευτερόλεπτα και άλλαξε πόδι.

Full Leg Extension

Στήριξε το λάστιχο κάτω από το γόνατό σου και πέρνα την λαβή του στο πόδι που θα σηκώσεις. Απλά τέντωσε το πόδι που θα σηκώσεις και σήκωσέ το προς τα πάνω. Κάνε την άσκηση για 30 δευτερόλεπτα και άλλαξε πόδι.

Leg Extension Pulse

Ουσιαστικά πρόκειται για την ίδια άσκηση με πριν. Η μόνη διαφορά είναι ότι θα έχεις το πόδι μονίμως ψηλά και θα κάνεις “ροκανίσματα”. Κάνε την άσκηση για 30 δευτερόλεπτα από την μια μεριά και έπειτα άλλαξε πόδι.

 

 

You may also like

Follow @keepupgr

This error message is only visible to WordPress admins

Error: The account for needs to be reconnected.
Due to recent Instagram platform changes this Instagram account needs to be reconnected in order to continue updating. Reconnect on plugin Settings page

Hot News

post-image
ΔΙΑΤΡΟΦΗ Συνταγές

Μια πεντανόστιμη σπιτική σοκολάτα χωρίς ίχνος ζάχαρης! (θα πάθεις την πλάκα σου)

Όταν ακούς τη λέξη “σοκολάτα” σου έρχεται στο μυαλό η κλασική σοκολάτα γάλακτος ή αμυγδάλου με τις πολλές θερμίδες...
Διαβάστε Περισσότερα