Με αυτή την άσκηση θα νιώσεις ότι γυμνάζεις μύες που δεν έχεις ξαναγυμνάσει ποτέ!

By

Το να αφιερώσεις χρόνο στο να δυναμώσεις τους κοιλιακούς σου είναι πολή σημαντικό για πολλούς λόγους. Ο κορμός σου είναι αυτός που σε στηρίζει στα πάντα: να σηκώνεις πράγματα από το πάτωμα, να τρέχεις, να σηκώνεις βάρη, να αναπνέεις, να γελάς και να πηγαίνεις στην τουαλέτα!!

Για να λειτουργεί, λοιπόν, ο κορμός σου όσο γίνεται καλύτερα είναι πολύ σημαντικό να τον γυμνάζεις και να τον δυναμώνεις.

Η παρακάτω άσκηση μπορεί να γίνει πολύ εύκολα στο γυμναστήριο αλλά και στο σπίτι με τη βοήθεια ενός άλλου ανθρώπου.

Τι πρέπει να κάνεις:

Ξεκίνα ξαπλώνοντας στο πάτωμα. Με τα χέρια σου πιάσε τα πόδια του ατόμου που θα σε βοηθήσει ή τα πόδια της καρέκλας πάνω στην οποία θα κάθεται αυτό το άτομο. Κράτα τους αγκώνες σου κλειστούς.

Με έλεγχο σήκωσε τα ποδια σου προς το ταβάνι. Οι γοφοί σου θα πρέπει να σηκωθούν από το έδαφος.

Χαμήλωσε τα πόδια σου και έλα στην αρχική σου θέση όσο πιο σιγά γίνεται. Είναι σημαντικό να έχεις εσύ τον έλεγχο.

Κάνε 3 σετ των 10 επαναλήψεων και πραγματικά δεν χρειάζεσαι άλλη άσκηση για να γυμνάσεις τους κοιλιακούς σου μέχρι το καλοκαίρι.

You may also like

Follow @keepupgr

Hot News

post-image
Home Style

Jessica Alba: Η επιχείρησή της αξίζει 1 δις δολάρια και εκείνη μας ξεναγεί στο νέο της σπιτικό μαζί με τα 3 παιδιά της!

Πώς μεταπηδάς από την μεγάλη οθόνη του Hollywood στα εξώφυλλα του Forbes με τον τίτλο “Η πιο πλούσια αυτοδημιούργητη...
Διαβάστε Περισσότερα
post-image
ΔΙΑΤΡΟΦΗ Συνταγές

Η πιο υγιεινή συνταγή για μπριάμ και τι πρέπει να προσέξετε στο μαγείρεμά του!

Αυτή η σούπερ υγιεινή συνταγή για μπριάμ είναι άκρως καλοκαιρινή και μπορεί να φτιαχτεί με τα λαχανικά που αγαπάτε. ...
Διαβάστε Περισσότερα