Μια γρήγορη προπόνηση για το εσωτερικό των μηρών σου!

By

Αυτές οι 4 ασκήσεις υπόσχονται να λιώσουν το λίπος που έχεις στο εσωτερικό των μηρών σου! Μήπως να ξεκινήσεις να τις κάνεις από σήμερα κιόλας;

Η παρακάτω γρήγορη προπονησούλα δεν θα σου πάρει πάνω από 15 λεπτά για να την ολοκληρώσεις και μπορείς να την κάνεις ακόμα και βλέποντας τηλεόραση.

Lateral Leg Band

Ξεκίνα ξαπλώνοντας στο πλάι, βάλε το κάτω χέρι σου για μαξιλάρι και βάλε στους αστραγάλους σου ένα λάστιχο. Σήκωνε προς τα πάνω το πόδι που είναι από την πάνω μεριά Κάνε 15 επαναλήψεις και έπειτα άλλαξε μεριά.

Side Lunge

Ξεκίνα από όρθια στάση με τα πόδια ανοιχτά στο ύψος των ώμων. Κάνε πλαϊνές προβολές. Κάνε 15 επαναλήψεις και έπειτα άλλαξε πόδι.

Sumo Squats

Κρατώντας ένα βαράκι στα χέρια σου άνοιξε τα πόδια λίγο πιο πολύ από το ύψος των ώμων. Κάνε βαθιά καθίσματα. Κάνε 10 επαναλήψεις.

Squats With Weight

Κράτα ένα βαράκι με τα χέρια σου. Άνοιξε τα πόδια λίγο περισσότερο από το ύψος των ώμων. Κάνε βαθιά καθίσματα με το βαράκι ανάμεσα στα λυγισμένα πόδια σου. Κάνε 10 επαναλήψεις.

You may also like

Hot News