Μια walking coach σου δίνει 3 ασκήσεις για να περπατάς ακόμα πιο γρήγορα!

By

Σου αρέσει να περπατάς; Δεν σου αρέσει να κάνεις κανενός άλλου είδους άσκηση; Κανένα πρόβλημα. Η walking coach Michele Stanten σου δίνει 3 ασκήσεις που πρέπει να κάνεις για να περπατάς ακόμα πιο γρήγορα και επομένως να καις ακόμα περισσότερο σε όλη τη διάρκεια του περπατήματος.

“Όπως συμβαίνει με κάθε είδους άσκηση όταν κάνεις το ίδιο και το ίδιο πράγμα συνεχώς, αυξάνεις τον κίνδυνο να τραυματιστείς και να δημιουργηθούν ανισορροπίες στους μύες σου”, λέει η Stanten και συνεχίζει, “Όταν γυμνάζουμε τους ίδιους μύες όλη την ώρα και αγνοούμε τους υπόλοιπους, οι υπόλοιποι γίνονται αδύναμοι και αυτό μπορεί να οδηγήσει σε τραυματισμούς”.

Αυτές είναι, λοιπόν, οι 3 ασκήσεις που πρέπει να κάνεις μαζί με το περπάτημα για να γίνεις πιο δυνατή και γρήγορη στο περπάτημα.

Ασκήσεις ενδυνάμωσης Δυναμώνοντας τους μύες τους κορμού σου θα σε βοηθήσει να αποκτήσεις καλύτερη στάση σώματος. Το παρακάτω 10λεπτο πρόγραμμα για ενδυνάμωση του κορμού είναι τέλειο για κάτι τέτοιο.

Κολύμβηση Το καλοκαίρι πήγαινε συχνά σε κάποια πισίνα της γειτονιάς σου, σε κάποια θάλασσα για λίγο κολύμπι. Βοηθάει πολύ στην ενδυνάμωση ολόκληρου του σώματος.

Γιόγκα Με τη γιόγκα θα δυναμώσεις μικρούς μύες που δεν χρησιμοποιείς κατά τη διάρκεια του περπατήματος. Έτσι θα αποκτήσεις μεγαλύτερη ευλυγισία και επομένως θα αρχίσεις να περπατάς ακόμα πιο γρήγορα.

You may also like

Hot News

post-image
ΔΙΑΤΡΟΦΗ Συνταγές

Ένα χαμηλό σε υδατάνθρακες βραδινό που θα σε βοηθήσει να παραμείνεις εντός προγράμματος!

Όταν προσπαθείς να χάσεις βάρος το να ακολουθήσεις μια διατροφή χαμηλή σε υδατάνθρακες είναι ο πιο εύκολος δρόμος που...
Διαβάστε Περισσότερα