Να τι θα σου συμβεία μετά από μια εβδομάδα αν κάνεις 6 λεπτά κοιλιακούς την ημέρα

By

Η αλήθεια είναι πως όλοι νιώθουμε πως οι ώρες της εβδομάδας δεν φτάνουν ούτε για τίποτα. Δεν προλαβαίνουμε να κοιμηθούμε όσες ώρες θέλουμε, να δουλέψουμε όπως πρέπει, να οργανώσουμε και να καθαρίσουμε το σπίτι, να δούμε τους φίλους μας και να βρούμε και χρόνο με τον εαυτό μου.

Υπάρχουν μέρες που θεωρείς ότι δεν μπορείς με τίποτα να χωρέσεις λίγη γυμναστική μέσα στην “άγρια” μέρα σου. Έτσι όταν αποφασίσεις ότι θέλεις να κάνεις κάτι για τον κορμό και τους κοιλιακούς σου, θέλεις κάτι απλό που θα σου φέρει αποτέλεσμα.

Δες παρακάτω πώς μέσα σε 6 λεπτά μπορείς να γυμνάζεις κορμό και κοιλιά και να νιώσεις τη διαφορά ακόμα και μετά από μια εβδομάδα.

60 δευτερόλεπτα σανίδα: Μείνε στη στάση της σανίδας για 1 λεπτό. Θα σου φανεί αρκετά δύσκολο αλλά θα τα καταφέρεις.

60 δευτερόλεπτα σανίδα στο πλάι: Μείνε στη στάση αυτή για 30 δευτερόλεπτα από τη μια μεριά και 30 από την άλλη.

60 δευτερόλεπτα ροκανίσματα: Βάλε τα χέρια πίσω από το κεφάλι και απλά κάνε μικρά ροκανίσματα.

60 δευτερόλεπτα oblique v-crunches: Από πλάγια ξαπλωτή στάση απλά σηκώνεις πόδια και κορμό και ενώνεις αγκώνα με γόνατο. Κάνεις 30 δευτερόλεπτα από τη μια μεριά και 30 από την άλλη.

60 δευτερόλεπτα sit-ups: Απλά κάνε ολόκληρους κοιλιακούς. Από ξαπλωτή στάση σήκωνε τον κορμό σου.

60 δευτερόλεπτα elbow plank with hip dips: Από τη στάση της σανίδας σιγά-σιγά στρίψε τον ένα σου γοφό προς το πάτωμα. Επέστρεψε στη στάση της σανίδας. Κάνε το ίδιο από την άλλη μεριά. Αυτό μετράει σαν μια επανάληψη.

You may also like

Follow @keepupgr

This error message is only visible to WordPress admins

Error: The account for needs to be reconnected.
Due to recent Instagram platform changes this Instagram account needs to be reconnected in order to continue updating. Reconnect on plugin Settings page

Hot News