Νάντια Μπουλέ: Η αλλαγή που έκανε στη διατροφή της και δεν παίρνει ποτέ βάρος!

By

Για το εξώφυλλο του περιοδικού Shape φωτογραφήθηκε η Νάντια Μπουλέ όπου μίλησε για το πρόβλημα υγείας που αντιμετώπισε και την ανάγκασε να επαναπροσδιορίσει κάποια πράγματα που αφορούσαν τη διατροφή της.

Τι ακριβώς συνέβη και ποια είναι η αλλαγή που έκανε;

Επειδή ο σωματότυπός μου είναι μινιόν, είτε πάρω λίγο βάρος είτε χάσω, φαίνεται αμέσως. Εκείνη την περίοδο είχα πάρει κιλά όχι λόγω κακής διατροφής, αλλά επειδή αντιμετώπιζα ένα πρόβλημα με το μεταβολισμό μου. Το ανακάλυψα γιατί είχε κολλήσει και ένιωθα διαρκώς ένα πρήξιμο. Έκανα τις απαραίτητες εξετάσεις και βρήκα ότι έχω προδιάθεση για σάκχαρο. Τότε άρχισα να ασχολούμαι πολύ με τη διατροφή. Έκοψα την επεξεργασμένη ζάχαρη, την αντικατέστησα με μέλι ή σιρόπι αγαύης και άρχισα να προσέχω πάρα πολύ την ποιότητα της τροφής. Δηλαδή, δεν κοιτάζω ποσότητες και δε μετράω θερμίδες. Έχω μάθει όμως και κάνω τους σωστούς συνδυασμούς, π.χ., δεν τρώω ποτέ σκέτο υδατάνθρακα, το συνδυάζω πάντα με πρωτεΐνη. Το βασικότερο είναι ότι τρώω πολλά μικρά γεύματα μέσα στην ημέρα και δεν αφήνω ποτέ το στομάχι μου άδειο για πάνω από 3 ώρες. Το μυστικό είναι να μην τρως και πιο συχνά από τη μιάμιση ώρα. Και να μοιραστώ και ένα tip: Αν νιώθεις ότι πεινάς κάθε 3 ώρες, σημαίνει ότι τρως τις σωστές ποσότητες. Και αν τρως με αυτόν το ρυθμό, κάνεις τρομερές καύσεις. Το σημαντικό είναι ο καθένας να βρει τι του ταιριάζει και στη διατροφή και στην άσκηση”, λέει η ίδια.

Σε ό,τι αφορά τη γυμναστική που κάνει η Νάντια είπε: “Η ελαφριά αερόβια άσκηση. Δε μου ταιριάζει να τρέχω σε διάδρομο, ενώ με τα βάρη έχω αποτέλεσμα, αλλά είναι κάτι που δε μου αρέσει. Η γυμναστική που με κάνει να νιώθω καλά είναι το Pilates, γιατί συνδυάζει ενδυνάμωση με ευλυγισία. Επίσης, κάνω yoga και τις περιόδους που προετοιμάζομαι για παραστάσεις κάνω και μπαλέτο γιατί φτιάχνει πολύ ωραίο κορμί και δεν πρήζει τους μυς. Το μπαλέτο ως τρόπο εκγύμνασης το ανακάλυψα όταν πήγα στην Αμερική για training στο μιούζικαλ και ήταν υποχρεωτικό να κάνουμε τρεις φορές την εβδομάδα. Η διαφορά που είδα στο σώμα μου ήταν συγκλονιστική”.

Aν θέλεις κι εσύ να βάλεις το μπαλέτο στην καθημερινότητά σου μπορείς να ξεκινήσεις από τις παρακάτω πολύ απλές αλλά θαυματουργές ασκήσεις.

You may also like

Follow @keepupgr

Hot News

post-image
FITNESS Κάψε θερμίδες

Ρωτήσαμε μια trainer πόσο συχνά πρέπει να περπατάς για να χάσεις βάρος και η απάντησή της θα σε εκπλήξει

Αν είσαι νέα στο θέμα “άσκηση” τότε είναι πολύ πιθανό να έχεις βάλει τουλάχιστον προς το παρόν μόνο το...
Διαβάστε Περισσότερα