keepup_workup

Aυτά είναι τα λάθη που κάνεις και δεν βλέπεις αποτελέσματα από τη γυμναστική σου!

By

Μήπως αισθάνεσαι ότι γυμνάζεσαι αλλά δεν βλέπεις στο σώμα σου τα αποτελέσματα που θα ήθελες; Ήρθε η ώρα να δούμε ποιο είναι το πρόβλημα!

Δεν τρέφεσαι σωστά

Δες ποια είναι τα συχνά λάθη που κάνεις και πρόσεξε αν αναγνωρίζεις τον εαυτό σου σε κάποιο από αυτά.

«Τρώω μόνο 2 γεύματα την ημέρα»

«Δεν τρώω μετά τις 6:00 το απόγευμα»

«Περιορίζω τους υδατάνθρακες στο ελάχιστο γιατί φοβάμαι ότι θα αυξηθεί το βάρος μου»

«Έφαγα ένα γεύμα 15 λεπτά πριν την προπόνηση»

«Προσπαθώ να τρώω όσο το δυνατόν λιγότερο, έτσι ώστε να μην παίρνω βάρος»

Δεν χρειάζεται να είσαι σε δίαιτα για να λειτουργήσεις σωστά και να έχεις καλή εμφάνιση. Αυτοί είναι οι κανόνες διατροφής που πρέπει να ακολουθείς.

kl_apotelesma01

  • Άρχισε να τρως γεύματα κάθε 3 – 4 ώρες (συχνότερες και μικρότερες μερίδες).
  • Τρώγε πρωινό μόλις ξυπνήσεις, και τρώγε το τελευταίο γεύμα περίπου 1,5 ώρα πριν τον ύπνο.
  • Οι υδατάνθρακες θα πρέπει να είναι περίπου το 50% της ημερήσιας πρόσληψης θερμίδων σου, με τις πρωτεΐνες και τα λίπη σε ποσοστό 25% (οι τιμές ενδέχεται να αλλάζουν ανάλογα με την προδιάθεση του κάθε ατόμου και τους στόχους του).


– Μην καταναλώνεις fast food, πολλά γλυκά ή πίνεις ζαχαρούχα ροφήματα. Αντικατέστησέ τα με φρούτα, νερό και υγιεινές τροφές.

– Άρχισε να πίνεις 2-3 λίτρα νερό την ημέρα.

– Ένα γεύμα θα πρέπει να καταναλώνεται περίπου 1,5 ώρα πριν από τη σωματική δραστηριότητα.

Δεν κάνεις καλή προθέρμανση

Η προθέρμανση είναι σημαντική γιατί διεγείρει το νευρικό, κυκλοφορικό και αναπνευστικό σύστημα, οι μύες σου γίνονται πιο ευέλικτοι και επιταχύνει το μεταβολισμό. Για να είναι πιο αποτελεσματικές οι ασκήσεις σου και να μην κινδυνεύεις από τραυματισμούς είναι πολύ σημαντικό να μην παραλείπεις ΠΟΤΕ την προθέρμανση.

Κάνεις συνέχεια τα ίδια και τα ίδια

Κάνοντας την ίδια άσκηση ρουτίνας κάθε φορά που είστε στο γυμναστήριο είναι το επόμενο πρόβλημα που σάς αποτρέπει από το να επιτύχετε τα επιθυμητά αποτελέσματα. Δυστυχώς, πολλοί άνθρωποι το κάνουν.

kl_apotelesma02

Υπάρχει η λεγόμενη μυϊκή μνήμη. Το σώμα προσαρμόζεται με την πάροδο του χρόνου στην εξάσκηση, στη σειρά των ασκήσεων ή ακόμα και στο εύρος έντασης της κίνησης. Θεωρείται ότι η περίοδος της μυϊκής μνήμης συγκεκριμένων κινήσεων είναι 2 – 3 μήνες, μετά από την οποία θα πρέπει να αλλάζει; μια σειρά ασκήσεων.

Δεν είσαι συνεπής

Η συνέπεια είναι πραγματικά το κλειδί για την επιτυχία. Θα πετύχεις γρήγορα τους στόχους σου μόνο μέσα από τη συστηματική προπόνηση. Όσο εγκαταλείπεις μια άσκηση, τόσο πιο πολύ θα περιμένεις για το επιθυμητό αποτέλεσμα. Η έλλειψη συνέχειας στις ασκήσεις μπορεί να οδηγήσει γρήγορα σε απώλεια των προηγούμενων καλών αποτελεσμάτων.

You may also like

Follow @keepupgr

This error message is only visible to WordPress admins

Error: The account for needs to be reconnected.
Due to recent Instagram platform changes this Instagram account needs to be reconnected in order to continue updating. Reconnect on plugin Settings page

Hot News

post-image
News & Trends Style

Πώς φοράνε το λευκό πουκάμισο οι Meghan Markle, Kate Middleton και Olivia Palermo και πού θα βρεις τα πιο ωραία πουκάμισα κάτω των 35 ευρώ!

Το λευκό πουκάμισο υπήρξε πάντα ένα αγαπημένο κομμάτι στην ντουλάπα μου. Το ίδιο φυσικά θα πείτε πολλές από εσάς...
Διαβάστε Περισσότερα