Τα 5 πιο συχνά λάθη που κάνεις στο διάδρομο!

By

Μπορεί τελευταία να είμαι φαν του τρεξίματος στη φύση αλλά παλαιότερα ήμουν η μάστερ του διαδρόμου. Ανέβαινα στο διάδρομο που είχα στο δωμάτιό μου και ξέχναγα να κατέβω.

Έτσι, έγινα ειδική στο τι πρέπει και τι δεν πρέπει να κάνω όταν βρίσκομαι πάνω σε αυτόν. Δες τα 5 πιο κοινά λάθη που κάνουν οι περισσότεροι όταν τρέχουν στο διάδρομο…

Τρέχουν πολύ κοντά στο μπροστινό του μέρος

Μπορεί να φοβάσαι να είσαι πολύ πίσω αλλά μην στέκεσαι και πολύ κοντά στις λαβές του διαδρόμου. Προσπάθησε να είσαι κάπου στη μέση.

Δεν βρίσκουν τον δρασκελισμό τους

Ο δρασκελισμός σου πρέπει να διαφέρει και να εξαρτάται από την ταχύτητα και την κλίση στην οποία τρέχεις. Μην κάνεις μεγάλες δρασκελιές όταν κάνεις sprint και να θυμάσαι να μικραίνεις το άνοιγμα των ποδιών σου όταν περπατάς σε ανηφόρα.

Κουνάνε τα χέρια τους μπροστά στο σώμα τους

Μην κουνάς τα χέρια σου μπροστά στο σώμα σου. Έχε τα στο πλάι παράλληλα με τα πόδια σου και άφησέ τα να κουνιούνται φυσικά.

Δεν έχουν καλή στάση σώματος

Όταν τρέχεις στο ίδιο σημείο για πολύ ώρα μπορεί να καταλήξεις να το κάνεις χωρίς σωστή στάση σώματος. Έχε το στήθος σου προς τα έξω, κράτα σφιχτή την κοιλιά σου και κοίτα μπροστά.

Τρέχουν στις μύτες

Καλό είναι όταν τρέχεις να ακουμπάς όλο το πέλμα πάνω στο διάδρομο ακόμα και αν αυτό είναι κάτι που γίνεται πολύ γρήγορα. Μάθε το σώμα σου να τρέχει με αυτόν τον τρόπο για να κουράζεσαι και πολύ λιγότερο.

You may also like

Follow @keepupgr

This error message is only visible to WordPress admins

Error: The account for needs to be reconnected.
Due to recent Instagram platform changes this Instagram account needs to be reconnected in order to continue updating. Reconnect on plugin Settings page

Hot News