Ο personal trainer της Ariana Grande σου δείχνει πώς να γυμνάσεις γλουτούς και οπίσθια με μια άσκηση!

By

Όταν βιάζεσαι το να αφιερώσεις χρόνο στο να γυμνάσεις το σώμα σου σου φαίνεται αδιανόητο. Γι’αυτό είμαι εγώ εδώ, για να σου δίνω λύσεις και ασκήσεις που θα σε γυμνάζουν χωρίς να χάνεις χρόνο.

O trainer της Ariana Grande δημιούργησε μια ρουτίνα που δίνει τα μέγιστα αποτελέσματα στον ελάχιστο χρόνο.

Ο Harley Pasternak που δουλεύει επίσης με την Mandy Moore και την Miley Cyrus μοιράστηκε στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram μια άσκηση που θα σου γυμνάσει γλουτούς και οπίσθια.

Δες την άσκηση στο video που ακολουθεί.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Lunge around the clock! Try this sequence for your legs, hips, and glutes. Lunge forward, backwards, sideways, back and across. #exercise #lunges #reebok #propelwater

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Harley Pasternak MSc (@harleypasternak) στις

Εκτός από την παραπάνω άσκηση που είναι ιδανική για όσους δεν έχουν πολύ χρόνο στη διάθεσή τους, η τραγουδίστρια αγαπάει πολύ και τις παρακάτω 2 ασκήσεις.

Pike Plank Από τη στάση της σανίδας απλά κοιτάς τα πόδια σου σχηματίζοντας ένα τρίγωνο με το σώμα σου.

Superman Ξεκίνα ξαπλωμένη μπρούμυτα στο πάτωμα. Σήκωνε πόδια και χέρια ταυτόχρονα προς τα πάνω.

Η Ariana Grande, όμως, πέρα από την γυμναστική που κάνει με τον συγκεκριμένο trainer τρέφεται και πολύ υγιεινά. Μάλιστα αξίζει να σημειωθεί πως είναι vegan από το 2013.

Πιο συγκεκριμένα η τραγουδίστρια ακολουθεί την vegan διατροφή των Γιαπωνέζων. Η Grande τρώει πολύ γιαπωνέζικη κουζίνα, όπως daikon, lotus και adzuki beans ενώ αγαπάει πολύ και τροφές όπως τα βατόμουρα, οι πατάτες, οι γλυκοπατάτες, το μπρόκολο, τα καρότα, οι φράουλες, οι μπανάνες, το edamame.

Όταν πηγαίνει έξω για φαγητό παρόλο που ξέρει ότι είναι πολύ εύκολο να παρασυρθεί κανείς τρώει αυτά που ξέρει ότι δεν θα της δημιουργήσουν πρόβλημα: λαχανικά και φρούτα. Και όταν επιστρέφει σπίτι της τρώει και κάτι ακόμα.

Τέλος, λόγω του ότι πάσχει από έντονες υπογλυκαιμίες, με την διατροφή που κάνει έχει καταφέρει να τις ισορροπήσει και να μην νιώθει την ανάγκη να τρώει γλυκό πάρα πολύ συχνά. Μια ισορροπημένη διατροφή που έχει πολλά λαχανικά και φρούτα την βοηθάει να έχει πολλή ενέργεια και να μην πέφτουν καθόλου τα επίπεδα της γλυκόζης στο αίμα της.

You may also like

Follow @keepupgr

Hot News

post-image
FITNESS Κάψε θερμίδες

Συχαίνεσαι τα squats; Δες τι μπορείς να κάνεις εναλλακτικά για να γυμνάσεις πόδια και οπίσθια!

Κι όμως, υπάρχουν άνθρωποι -ανάμεσά τους και εγώ- που δεν αγαπούν τα καθίσματα (squats) είτε γιατί απλά δεν τους...
Διαβάστε Περισσότερα
post-image
Aδυνάτισμα ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Σταματίνα Τσιμτσιλή: Αυτή είναι η διατροφή που ακολούθησε και εξαφάνισε τα περιττά κιλά και το λίπος!

Είναι από τις γυναίκες που δεν μπορούν να τρώνε ό,τι θέλουν. Το έχει παραδεχτεί και την συμπονώ να σου...
Διαβάστε Περισσότερα