Οπίσθια Βραζιλιάνας; Έτσι θα τα αποκτήσεις!

By

Δεν θα σου πάρει πάνω από 5 λεπτά την ημέρα αλλά μέσα σε ένα αρκετά μικρό χρονικό διάστημα θα έχεις αποκτήσει τα οπίσθια Βραζιλιάνας που πάντα ονειρευόσουν.

Δες τι ακριβώς πρέπει να κάνεις και ξεκίνα από σήμερα κιόλας. Δεν έχεις πολύ χρόνο στη διάθεσή σου. Το καλοκαίρι και το πρώτο σου μπάνιο στη θάλασσα δεν είναι πολύ μακριά.

Lunges Οι κλασικές προβολές φέρνουν αποτελέσματα. Κάνε 2 σετ των 15 επαναλήψεων για το κάθε πόδι πριν περάσεις στην επόμενη άσκηση.

Squats Τα καθίσματα με τις μύτες των ποδιών να κοιτάνε προς τα έξω είναι τέλεια. Κάνε 3 σετ των 15 επαναλήψεων.

Hip raise Ξάπλωσε ανάσκελα και ανασήκωσε την λεκάνη σου όσο πιο ψηλά μπορείς. Μείνε σε αυτή τη στάση για 20 δευτερόλεπτα. Κατέβα και ανέβα για ακόμα 2 φορές.

Kickbacks Γύρνα στα τέσσερα και ακούμπα τους αγκώνες σου και τα γόνατά σου στο έδαφος. Σήκωνε το ένα σου πόδι πίσω και ψηλά λυγισμένο και κάνε 3 σετ των 15 επαναλήψεων. Κάνε το ίδιο και με το άλλο σου πόδι.

You may also like

Follow @keepupgr


This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram Access Token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.

Hot News

ΔΙΑΤΡΟΦΗ Σωστή διατροφή

Το Μενου της εβδομάδας (25/11-1/12): Τι να φας για βραδινό από Δευτέρα έως Κυριακή!

Για να μην αγχώνεσαι για το τι θα μαγειρέψεις κάθε μέρα, σου έχω παρακάτω ένα υγιεινο, θρεπτικο μενού για...
Διαβάστε Περισσότερα